Masz pytania? Zadzwoń +48 22 314 14 30

Aktualności

Jak odkręcić kurek z pieniędzmi w Contact Center?

Img aktualnosc

Dowiesz się podczas największej i najbardziej prestiżowej konferencji, o wieloletniej tradycji, poświęconej tematyce CC. W dniach 24-25 września 2012 w Hotelu Radisson Blu w Warszawie odbędzie się VIII Kongres Contact Center. Kongres to konferencja ekspercka z 2 równoległymi ścieżkami tematycznymi: customer service i telesales oraz 3 równoległe warsztaty interaktywne. Podczas VIII edycji Kongresu spotkają się eksperci i praktycy reprezentujący firmy wytyczające nowe trendy, liderzy w branży, dostarczyciele nowatorskich rozwiązań, przedstawiciele renomowanych kancelarii prawnych oraz GIODO. Wśród prelegentów zobaczymy między innymi: Jensa Moellera z JMC (Wielka Brytania), Monikę Krasińską z GIODO, Henryka Abrama z Orange, Michała Stobieckiego z Energa Obsługa i Sprzedaż, Renatę Nepelską z Banku Pekao, Marcina Kowalskiego z Link4 czy Marcina Sosnowskiego ze Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.

Na spotkaniu poruszone zostaną kluczowe dla branży zagadnienia:

  • jakość obsługi klienta a redukcja kosztów operacyjnych
  • ewolucja contact center w kierunku profit center
  • skuteczne wykorzystanie i integracja nowych kanałów komunikacji
  • efektywne zarządzanie zespołem; zasady pozyskiwania i udostępniania danych osobowych i wiele innych!

 

Nadchodzące wydarzenia: