Masz pytania? Zadzwoń +48 22 314 14 30

Aktualności

Pierwsze Office Management Meeting zakończone!

W dniach 1 – 2 lipca w Hotelu Narvil w Serocku odbyło się  Office Management Meeting, podczas którego spotkali się wysokiej klasy profesjonaliści z obszaru office management. Organizatorem projektu jest Nowoczesna Firma S.A.

W trakcie spotkania dostarczyliśmy rozwiązania i umiejętności  potrzebne  do  dobrego  funkcjonowania  w  życiu  osobistym  i  zawodowym office managerów i  asystentów zarządu. Podczas konferencji wystąpili m.in. Tomasz Kammel, który opowiedział o komunikacji w biznesie.  Praca z ludźmi to ciągła komunikacja w różnej postaci od rozmowy twarzą w twarz do krótkiego wykładu, czy wreszcie prezentacji przed kilkoma, kilkunastoma, czy też kilkuset osobami.

Tomasz Kammel poprowadził inspirujący wykład ekspercki połączony z warsztatami z dziedziny międzyludzkiej komunikacji, jako elementu spotkań firmowych bądź konferencji. Wystąpienie było pełne branżowych anegdot, ciekawostek i spostrzeżeń, których zastosowanie ułatwia komunikację w biznesie.

Podczas kolejnej sesji plenarnej Sue France zdradziła wskazówki zarządzania sobą w czasie oraz budowania relacji 360°. W pracy office managera czy asystenta zarządu, niezwykle ważna jest umiejętność budowania trwałych relacji zawodowych oraz utrzymania pewności siebie w każdej sytuacji. Profesjonalizm wymagany jest mimo ogromnej ilości zadań, z którymi zmagają się przedstawiciele tych profesji każdego dnia. Bez znajomości technik zarządzania zadaniami, wyznaczania deadlinów i radzenia sobie z tzw. „złodziejami czasu”, niezwykle ciężko jest funkcjonować w codziennym środowisku biznesowym. Zwłaszcza, że pracownicy zarządzają nie tylko swoim czasem, ale również czasem swojego przełożonego. Sue France w swoim energetycznym wystąpieniu  pokazała jak utrzymać pewność siebie w każdej sytuacji, zaprezentowała techniki utrzymania udanych relacji zawodowych, zainspirowała do skutecznego networkingu w miejscu pracy oraz nauczyła jak utrzymać pierwsze wrażenie.

O wizerunku biznesowym opowiedziała Lidia Tkaczyńska. Warsztat skierowany był dla osób, które chcą budować aurę profesjonalizmu wokół  swojej  osoby,  poprzez  wygląd,  nie  tracąc  przy  tym atrakcyjności. Podczas warsztatu, uczestnicy dowiedzieli się jak poprzez odpowiedni strój wyrazić swoją tożsamość , wzbudzić zaufanie,  sympatię  i  większe  zainteresowanie  w  relacjach zawodowych. Poznaliśmy  fundamentalne  zasady budowania  profesjonalnego  wizerunku,  który  podkreśla  zawodowe  kompetencje,  prestiż  stanowiska  i  autorytet  firmy. Uczestnicy dowiedzieli się jak  kreować  własny  indywidualny  styl  przy  zachowaniu ponadczasowych zasad elegancji.

Firma Emerson – twórca projektu elisty.pl poprowadziła wystąpienie o tematyce nowoczesnego biura. Prelegenci odpowiedzieli na pytanie czy oszczędne biuro jest w ogóle możliwe. Michael Banaszczyk zaprezentował  jak  powinno  być zorganizowane  i  uporządkowane  biuro  XXI  wieku.  Zaprezentował  nowoczesne  technologie,  które pozwalają  szybko, tanio  i  wygodnie  obsłużyć  korespondencję  firmową.  Uczestnicy  konferencji  dowiedzieli  się  również,  jak  praktycznie wykorzystać   dostępne  narzędzia i zoptymalizować  czas oraz  koszty  wysyłki  korespondencji,  a  także  uporządkować i usprawnić organizację biura w tym zakresie.

Wydarzenie wzbogacone zostało praktycznymi ćwiczeniami z relaksacji na pozbycie się napięć, negatywnych emocji z umysłu i ciała. Zajęcia z jogi poprowadziła Monika Dębicka.

Mieliśmy także okazję spojrzeć  humorystycznie na codzienną pracę biurową dzięki wystąpieniu prelegentów z firmy  Enterpreno. W ciągu 40 minut Rafał Żak iMarek Amrogowicz  pokazali jak wygląda życie biurowe prezentowane jest w wytworach kultury masowej i dlaczego tak się dzieje.  Było wesoło,  atrakcyjnie i zajmująco, a przede wszystkim  multimedialnie. Uczestnicy zobaczyli fragmenty filmów, seriali, satyr, skeczy kabaretowych i wielu innych. Mieliśmy okazję spojrzeć na swoją pracę inaczej i przejrzeć się w krzywym zwierciadle kultury masowej.

Partnerem projektu zostały firmy elisty.pl oraz AIR FRANCE KLM. Patronat medialny nad wydarzeniem objęli:  Magazyn Manager MBA, Magazyn Business Woman&Life managernaobcasach.pl, Money.pl, Styl.pl oraz oraz kocham-biuro.pl.

Więcej informacji: ommeeting.pl

 

 

Nadchodzące wydarzenia: