Masz pytania? Zadzwoń +48 22 314 14 30

Aktualności

Ogólnopolskie badanie branży Contact Center

Nowoczesna Firma S.A., organizator Kongresu Contact Center, zaprasza wszystkich menedżerów zarządzających działami Call/ Contact Center do wzięcia udziału w badaniu „Czynnik ludzki w Call/Contact Center”. Będziemy wdzięczni za spostrzeżenia na temat ograniczeń, ryzyka i oczekiwań związanych z zatrudnieniem w Państwa działach.

Badanie dostępne jest pod linkiem: http://tiny.pl/hbl1g

Celem badania jest przygotowanie raportu zawierającego obiektywną ocenę dotyczącą szeroko rozumianego zarządzania ludźmi w Call/Contact Center. Założeniem badania jest przedstawienie zarówno wyzwań i problemów przy rekrutacji, utrzymaniu i motywowaniu pracowników, ale również planowaniu pracy przez Managera Call/Contact Center. Raport, który będzie podsumowaniem badania, przedstawi analizę zarządzania ludźmi w Call/Contact Center w Polsce.

Po zakończeniu badania każdy uczestnik otrzyma raport, który zostanie opracowany na podstawie zebranych informacji. Serdecznie zapraszamy!

Nadchodzące wydarzenia: