Masz pytania? Zadzwoń +48 22 314 14 30

Aktualności

Ryzyka związane z prowadzeniem akcji promocyjnych – konkursy, loterie

Urządzanie konkursów i loterii to popularny sposób na reklamę produktów i usług, a przede wszystkim wsparcie działań sprzedażowych pod katem zdobycia klientów i promocja dla firmy.

By odnieść sukces marketingowy i sprzedażowy akcje powinny być bardzo dobrze przygotowane zarówno pod względem organizacyjnym jak i prawnym. Za niedozwolone zapisy w regulaminach UOKiK regularnie nakłada kary pieniężne na przedsiębiorców.

Dlatego też przed stworzeniem regulaminu warto sprawdzić, czy zaplanowane postanowienia nie figurują w rejestrze klauzul niedozwolonych, by nie narazić firmy na wysokie kary pieniężne i kłopoty związane z nadszarpnięciem reputacji. Udział w warsztatach to gwarancja zdobycia niezbędnej wiedzy gotowej do wykorzystania w praktyce codziennej pracy.

Dowiedz się wszystkiego na temat:

·         obowiązków podatkowych organizatora

·         zasadach wykorzystywania SMS–ów w działaniach marketingowych

·         możliwościach unikania błędów przy organizacji loterii promocyjnej

·         konsekwencjach nieuczciwych zapisów w regulaminach.

Istnieje możliwość udziału w warsztatach na odległość, dzięki bezpośredniej i interaktywnej transmisji online. Decydując się na taką formę udziału, uczestnicy otrzymują komplet prezentacji wszystkich prelegentów, bezpośrednią transmisję wszystkich wykładów i ćwiczeń, a także możliwość zadawania pytań w czasie rzeczywistym – poprzez forum obsługiwane przez moderatora.

Zarezerwuj miejsce już dziś!

Więcej informacji:  katarzyna.cieszak@nf.pl, tel. +48 /22/ 314 14 30

 

Nadchodzące wydarzenia: