Masz pytania? Zadzwoń +48 22 314 14 30

Aktualności

Strategiczny punkt widzenia

FDOK - logo

Zapraszamy do udziału w jednym z największych spotkań, którego celem jest strategiczne spojrzenie na klienta. Wydarzenie odbędzie się już 9-10 czerwca 2014 w Warszawie. Podczas konferencji zaproszeni praktycy skupią się na wskazaniu dobrych praktyk w zakresie strategii obsługi klienta, pomysłów w zakresie jakości obsługi,  utrzymania, retencji i budowania lojalności.

Gościem specjalnym Forum będzie Thomas Reby, Global Manager of Knowledge Management, współpracujących dotychczas m.in. z firmy eBay oraz Dell! W programie także ponad 14 prelekcji eksperckich, ponad 8 case studies, 3 ścieżki tematyczne i  dwa całodniowe warsztaty.

Dlaczego warto?

·         Prezentujemy sprawdzone wdrożenia

·         Wystąpienia praktyków i konsultantów z międzynarodowym doświadczeniem

·         Tworzymy środowisko wymiany doświadczeń branżowych

·         Pokazujemy nowości branżowe i konkretne narzędzia

·         Dostarczamy interesujących benchmarków branżowych

·         Tworzymy standardy, poruszamy trudne tematy.

 

Poznaj program!

Zarezerwuj miejsce już dziś!

Więcej informacji:  katarzyna.cieszak@nf.pl, tel. +48 /22/ 314 14 30

Nadchodzące wydarzenia: