Archiwum

  • Prawne aspekty umów wdrożeniowych na systemy IT

    2016.10.24-25 | Digital Knowledge Village | Warszawa
    kw.IT

    Warsztaty poprowadzą radcy prawni Roman Bieda i dr Zbigniew Okoń, posiadający wieloletnie doświadczenie praktyczne w obsłudze prawnej wdrożeń systemów informatycznych. W trakcie warsztatów nacisk zostanie położony na praktyczne zagadnienia związane z umowami IT, a poszczególne omawiane zagadnienia ilustrowane będą  przykładami z orzecznictwa sądów, przypadków z praktyki oraz przykładowymi postanowieniami umów wdrożeniowych, serwisowych, outsourcingowych i licencyjnych.

    więcej »

  • VIII KONGRES SPRZEDAŻ

    2016.04.04 | Warszawa
    logo ks

    Zapraszamy Państwa do udziału w VIII edycji KONGRESU SPRZEDAŻ, która wpisała się już na stałe w kalendarz profesjonalistów odpowiedzialnych za sprzedaż.

    Kongres odbędzie się w Warszawie, w dniach 4-6 kwietnia 2016 r.

    Kongres jest cyklicznym spotkaniem decydentów sprzedaży, będącym polem wymiany doświadczeń i praktycznych rozwiązań, które warto wdrożyć w każdej firmie.

    Jest również miejscem nawiązywania nowych inspiracji i cennych kontaktów biznesowych. To niepowtarzalna okazja, by zdobyć pomysły i wymienić doświadczenia w gronie profesjonalistów.

    Hasło przewodnie towarzyszące VIII edycji Kongresu Sprzedaż to „WIELE DRÓG – JEDEN CEL – SPRZEDAŻ!”.

    Podczas  wydarzenia,  wspólnie  ze  znakomitymi  ekspertami  postaramy  się  odpowiedzieć  na  wiele  nurtujących  Państwa  pytań w obszarze sprzedaży, m.in. czy warto klientom rzucić wyzwanie; jak zbudować światowej klasy zespół sprzedażowy; jak dzięki inteligencji emocjonalnej osiągnąć sukces w sprzedaży; jak zarządzać zespołem sprzedażowym, aby wyłonić liderów i stworzyć silny i efektywny team; kiedy klientem jest sprzedawca; jakie stosować kanały komunikacji oraz w jaki sposób obsługiwać klientów.

    Podczas Kongresu, będą mieli Państwo możliwość uczestniczenia w sesjach plenarnych, w wielu prelekcjach eksperckich w ramach różnorodnych ścieżek tematycznych, a także w praktycznych warsztatach.

    Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z programem Kongresu!

    kongressprzedaz.pl/

    więcej »

  • KONTRAKTY BUDOWLANE - JAK NIE UPAŚĆ Z WYKONAWCĄ I ZABEZPIECZYĆ SWOJĄ UMOWĘ

    2016.02.25-26 | Digital Knowledge Village | Warszawa
    kb-kw

    Serdecznie zapraszamy na warsztaty, podczas których omówione będą relacje pomiędzy inwestorem a wykonawcą w świetle umów o roboty budowlane.
    Zaproszeni Eksperci przedstawią najbardziej istotne kwesƟ e związane z realizacją projektów budowlanych, wywołujące problemy i kontrowersje w praktyce.

     

     

    więcej »

  • FORUM DYREKTORÓW ADMINISTRACYJNYCH - III edycja

    2015.11.30 | Warszawa
    FDA logo

    W dniach 30 listopada - 1 grudnia 2015 r. w hotelu Novotel Airport w Warszawie odbędzie się III  edycja  FORUM  DYREKTORÓW ADMINISTRACYJNYCH, na które serdecznie zapraszamy.

    W tym roku Forum, zgromadzi profesjonalistów z zakresu zarządzania systemem administracyjnym, aby dzięki wymianie doświadczeń oraz licznym merytorycznym prelekcjom i dyskusjom zwiększyć swoją aktywność w dynamikę biznesu.

    Forum przeanalizuje zagadnienia poświęcone między innymi optymalizacji procesów i kosztów w zarządzaniu flotą, zaprezentuje przegląd tendencji i zjawisk na rynku nieruchomości, strategii zakupowej oraz roli i odpowiedzialności prawnej w różnych aspektach pracy Dyrektorów Administracyjnych oraz Office Managerów.

    Poza  wieloaspektowym zakresem merytorycznym   i zróżnicowaną formułą  spotkania,  o  jego randze  świadczą  Eksperci  –  do  wygłoszenia  prelekcji  zaproszeni zostali praktycy z wieloletnim doświadczeniem, od lat zajmujący się obszarem administracyjnym.

    Jesteśmy przekonani, że III edycja Forum Dyrektorów Administracyjnych będzie źródłem wiedzy i inspiracji do działania.
    Zapraszamy do zapoznania się z programem i życzę efektywnego udziału w wydarzeniu.

    forumadministracji.nf.pl

    więcej »

  • FORUM INBOUND MARKETING

    2015.10.08 | Warszawa
    LOGO IM

    Chcemy oddziaływać na emocje!

    Dlatego sprawimy by ci, którzy nas odwiedzą, na długo zapamiętają to co zobaczą!


    DZISIEJSZY KLIENT POTRZEBUJE MOCNEGO BODŹCA!
    Dostrzeż nowe możliwości postrzegania klientów. Buduj markę, opierając rozwój na wiedzy.

    Co zaplanowaliśmy?

    • Sesje równoległe oparte na 3 ścieżkach!

    Success Storiescase study na przykładzie konkretnych marek które angażując się w strategie inbound marketingu osiągnęły sukces i zwiększyły obroty swojej firmy
    Smart Marketing podążasz za trendami a może za głosem rozsądku? Zaprezentujemy narzędzia które łączą te dwa pojęcia, stając się łakomym kąskiem dla twojego klienta
    Quick Wins – czyli mieszanka wybuchowa różnorodnych kanałów komunikacji dzięki którym zbudujesz silną markę i zdobędziesz nowych klientów 

    • Liczne warsztaty do wyboru
    • Sesje Plenarne
    • TEMATYCZNE STOŁY EKSPERCKIE pt „EKSPERCKI GRAND PRIX POMYSŁÓW" spotkaj się „face to face” z prelegentem
    • Szereg atrakcji które dla Państwa zaplanowaliśmy

    STRONA WYDARZENIA:http://inboundmarketing.nf.pl/

    więcej »

  • CUSTOMER CONGRESS

    2015.09.28 | Warszawa
    logo customer

    Już 28 września 2015 roku zaprezentujemy całkiem nową odsłonę naszego flagowego wydarzenia Customer Congress, który odbędzie się w hotelu Mercure Centrum, w Warszawie.

    Przedsięwzięcie powstało w połączeniu dwóch projektów Forum Dyrektorów Obsługi Klienta oraz Contact Center. Wydarzenia są ze sobą ściśle powiązane, sprawne działy Call Center oraz Obsługi Klienta to klucz do sukcesu każdej firmy.

    Hasło przewodnie kongresu to Customer Experience – podróż przez doświadczenia klienta.

    Obecnie zmiana zachowań konsumentów oraz ewolucja ich świadomości stanowi ogromne wyzwanie. Klienci mają dziś dostęp do obszernych informacji o produktach, cenach, opinii innych klientów. Pojawienie się nowych środków komunikacji zmniejszyło skuteczność tradycyjnych strategii. „Sprawdzone” metody przestają się już sprawdzać.

    Jak działać wielokanałowo, stawiając na identyfikację, poznanie i zaangażowanie klienta. Jak pozyskać uwagę klienta i zachęcić go do trwałej bezpośredniej relacji z marką. Jakie rozwiązania obecne na rynku umożliwiają firmom zwiększenie skuteczności poprzez segmentację klientów? Podczas Kongresu uczestnicy wysłuchają licznych prezentacji eksperckich, warsztatowych oraz dyskusji panelowych.

    Customer Congress obfitować będzie w liczne inspiracje. Zachęcamy do aktywnego uczestnictwa w prelekcjach i życzymy owocnego udziału w kongresie.

    Zapraszamy do udziału!

    customercongress.pl

    więcej »

  • Komercjalizacja powierzchni biurowych

    2015.06.22-23 | Digital Knowledge Village | Warszawa
    komerc. - kw

    Większość umów najmu zawiera szereg dodatkowych mechanizmów, dotyczących kolejnych opcji przysługujących najemcy oraz zobowiązań wynajmującego. Istnieje wiele zmiennych czynników, które mają zastosowanie w przypadku umów zawieranych na etapie procesu inwestycyjnego, a tych dotyczących gotowej infrastruktury.

    więcej »

  • XXI Kongres Kadry

    2015.05.06 | Warszawa, CN Kopernik |
    XXI Kongres kadry logo

    Kongres Kadry, od ponad 10 lat jednoczy środowisko menedżerów i specjalistów zarządzających ludźmi i pozwala na wymianę wiedzy o nowych trendach. Światowej sławy prelegenci i mówcy motywacyjni,  ciekawe studia przypadków, osobistości ze świata biznesu, sztuki czy sportu przyciągają na kongres liczne grono prezesów, członków zarządu, dyrektorów i specjalistów personalnych. Tak będzie także podczas XXI Kongresu Kadry, który odbędzie się w dniach  6-8 maja 2015 roku. Tym razem spotykamy się w największym centrum nauki w Europie- Centrum Nauki Kopernik.

    Gościem specjalnym kongresu będzie światowej sławy wokalistka jazzowa Urszula Dudziak. Artystka oczarowuje publiczność swoim poczuciem humoru, dystansem do codzienności, historiami o legendach światowego jazzu, muzyce oraz niezrównaną energią, którą obdarza zgromadzoną publiczność. Wśród gości z zagranicy zaproszenia do udziału w kongresie przyjęli między innymi: Caralyn Cooley - HR Director - Central Eastern Europe w Amazon,  Armin Trost - profesor Human Resource Management z Furtwangen University czy Abel Hisken doświadczony konsultant wynagrodzeń z firmy SmartReward Solutions. Kongres zaszczyci swoją obecnością znany psycholog i terapeuta Wojciech Eichelberger. Jak zwykle nie zabraknie prezesów polskich firm, menedżerów zarządzających ludźmi, konsultantów biznesowych.

    W trakcie wiosennej edycji poruszać się będziemy wokół tematów, które ciągle pozostają w zakresie zainteresowań menedżerów personalnych. Nie da się uciec od tematyki związanej z budowaniem zaangażowania, motywowania czy zarządzania talentami. To ciągle topowe tematy kongresu. To są standardy zarządzania ludźmi i o tych standardach chcemy rozmawiać. Profesjonalnie realizowana strategia personalna  ma bowiem bezpośredni wpływ na funkcjonowanie i efekty każdej organizacji. Stąd hasło przewodnie kongresu: Nowoczesne standardy – efektywny biznes.

    Kongresowi towarzyszyć będzie także II edycja konkursu  HR INNOVATOR 2015, którego finał odbędzie się podczas kongresu.

    więcej »

  • Kongres Sprzedaż VII

    2015.04.20 | Warszawa
    kslogo

    Hasło przewodnie towarzyszące siódmej edycji  Kongresu Sprzedaż to „Strategia, rozwój, zespół”. Nadchodzące wydarzenie będzie okazją do odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania obszaru sprzedaży:

    - jakie strategie wyznaczały zwycięzców w obszarze sprzedaży w roku 2014 i które z nich ukierunkują sprzedaż w roku kolejnym? - czy rozwój technologiczny w firmie zawsze idzie w parze z podniesieniem efektywności sprzedaży? - w jaki sposób można połączyć te dwie wartości? -jak skutecznie zarządzać zespołem sprzedażowym, by wyłonić liderów i stworzyć silną drużynę?

    Kluczowe zagadnienia nadchodzącej edycji kongresu:
    Naskuteczniejsze metody zarządzania zespołem
    Najnowsze trendy światowe i narzędzia wykorzystywane w sprzedaży
    Zwycięskie strategie sprzedażowe

    Profil uczesnika VII Edycji Kongresu Sprzedaż:
    Osoby  decyzyjne,  szukające  nowych  rozwiązań  i  narzędzi dla swoich działów i firm, otwarte na nowe pomysły i trendy, ukierunkowane  na  sukces  oraz  możliwości  podniesienia efektywności działania swoich firm; Dyrektor, menedżer, kierownik ds. sprzedaży, Dyrektor, menedżer, kierownik ds. handlowych

     

     

    więcej »

  • II Forum Windykacji

    2015.03.26 | Warszawa
    logo

    Forum Windykacji to wydarzenie skupiające największych liderów branży windykacyjnej.

    Podczas  Forum wysłuchają  Państwo licznych  prezentacji eksperckich,  warsztatowych,  dyskusji  panelowych. Forum, to dla zainteresowanych baza wiedzy  pozwalająca  śledzić  najważniejsze  trendy  rynkowe z branży (we wczesnym jego stadium), budowanie sieci kontaktów międzynarodowych, propagowanie dobrych praktyk.
    Punktem kulminacyjnym Wydarzenia będzie:

    • Symulator Windykacyjny, którego scenariusz oraz przebieg będzie zależał od głosowania publiczności (uczestników).
    • Stoły eksperckie Don’t stop asking questions! – Round additional questions, jako nową i efektywną formę zdobywania i wymiany doświadczeń.
    • Kilka różnorodnych ścieżek tematycznych
    • Praktyczne warsztaty
    • Networking i nowe relacje biznesowe

    Do udziału zapraszamy min.:

    - przedstawicieli sektora MŚP oraz dużych przedsiębiorstw,
    - członków zarządu,
    - dyrektorów zarządzających,
    - dyrektorów finansowych
    - sprzedaży wierzytelności
    - windykacji
    - ryzyka kredytowego
    - prawnych
    - osób sprawujących zarząd lub nadzór nad rozliczaniem zobowiązań podatkowych

     

    więcej »

  • KONTRAKTY BUDOWLANE - JAK NIE UPAŚĆ Z WYKONAWCĄ I ZABEZPIECZYĆ SWOJĄ UMOWĘ

    2015.02.19-20 | Digital Knowledge Village | Warszawa
    kb-kw

    Serdecznie zapraszamy na warsztaty, podczas których omówione będą relacje pomiędzy inwestorem a wykonawcą w świetle umów o roboty budowlane.
    Zaproszeni Eksperci przedstawią najbardziej istotne kwestie związane z realizacją projektów budowlanych, wywołujące problemy i kontrowersje w praktyce.

    więcej »

  • EXCEL FUNDAMENTEM ZARZĄDZANIA CALL CENTER

    2015.02.16-17 | Digital Knowledge Village | Warszawa
    Excel-kw

    PRAKTYCZNY WARSZTAT WYKORZYSTANIA ARKUSZA KALKULACYJNEGO W ZARZĄDZANIU CALL CENTER

    Wdrożenie pełnego garnituru systemów wspierających zarządzanie w call center jest bardzo kosztowne, a często niewykonalne również z przyczyn organizacyjnych. Być może właśnie dlatego Excel jest podstawowym i najpopularniejszym narzędziem wspierającym zarządzanie call center na całym świecie.

    więcej »

  • PRAWNE ASPEKTY UMÓW WDROŻENIOWYCH NA SYSTEMY IT

    2015.02.04 | Digital Knowledge Village | Warszawa
    IT kw

    Realizacja projektów związanych z wykonaniem i dostarczeniem oprogramowania na zamówienie oraz wdrażaniem systemów informatycznych, wiąże się z szeregiem ryzyk prawnych i biznesowych po stronie zamawiającego. Zamawiający narażony jest na wymuszanie odbioru nie w pełni gotowego systemu, problem z egzekwowaniem odpowiedzialności za błędy czy wywieranie presji przez groźbę wypowiedzenia udzielonej licencji.  Dobrze przygotowana umowa może jednak znacznie ograniczyć te ryzyka.
    Celem warsztatów jest zapoznanie uczestników z najczęściej spotykanymi w praktyce pułapkami umów IT i sposobami ich unikania.

    Forma warsztatów

    Formuła warsztatowa umożliwia aktywny udział słuchaczy, przez co na bieżąco można uzyskać odpowiedź prowadzącego na każde pytanie i wymienić swoje spostrzeżenia z innymi uczestnikami warsztatu.
    Uczestnicy otrzymają prezentację, dodatkowy materiał pisemny obejmujący zagadnienia omawiane w czasie warsztatów oraz certyfikat udziału w warsztatach.

    TRANSMISJA ONLINE:
    Istnieje możliwość udziału w warsztatach na odległość, dzięki bezpośredniej i interaktywnej  transmisji  online.  Decydując  się  na  taką  formę  udziału,  otrzymujecie Państwo komplet prezentacji wszystkich Prelegentów, bezpośrednią transmisję wszystkich wykładów i ćwiczeń, a także możliwość zadawania pytań w czasie rzeczywistym – poprzez forum obsługiwane przez moderatora. Transmisja online to możliwość udziału w warsztatach bez konieczność podróżowania – szczególnie polecamy takie rozwiązanie dla osób pracujących w dużej odległości od Warszawy.

    więcej »

  • OCHRONA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ W PROCESIE BUDOWLANYM

    2014.12.10 | Digital Knowledge Village | Warszawa
    ikonka IP-kw

    Serdecznie zapraszamy na warsztaty "Ochrona własności intelektualnej w procesie budowlanym", które odbędą się 10 grudnia 2014 r. w Digital Knowledge Village, w Warszawie.

    Problematyka własności intelektualnej w procesie budowlanym jest niezmiernie istotną kwestią dotyczącą wszystkich jego uczestników.

    Celem warsztatów jest kompleksowa analiza zagadnień związanych z zarządzeniem prawami własności intelektualnej w ramach realizacji inwestycji budowlanej.

    Przedstawione zostaną praktyczne rozwiązania pozwalające na uniknięcie konfliktu pomiędzy inwestorem a twórcą w procesie inwestycyjnym.

    Omówienie obejmuje rozwiązania umożliwiające zapewnienie niezakłóconego przebiegu planowania i realizacji inwestycji, a także eksploatacji obiektu.

     

    TRANSMISJA ONLINE:
    Istnieje możliwość udziału w warsztatach na odległość, dzięki bezpośredniej i interaktywnej  transmisji  online.  Decydując  się  na  taką  formę  udziału,  otrzymujecie Państwo komplet prezentacji wszystkich Prelegentów, bezpośrednią transmisję wszystkich wykładów i ćwiczeń, a także możliwość zadawania pytań w czasie rzeczywistym – poprzez forum obsługiwane przez moderatora. Transmisja online to możliwość udziału w warsztatach bez konieczność podróżowania – szczególnie polecamy takie rozwiązanie dla osób pracujących w dużej odległości od Warszawy.

    więcej »

  • II Ogólnopolska Konferencja Prawa Pracy

    2014.12.01 | Warszawa
    Logo -prawo pracy

    Zapraszamy do udziału w  Ogólnopolskiej Konferencji  Prawa Pracy, która odbędzie się w dniach 1-2 grudnia 2014 r., w hotelu Mercure Centrum.

    Podczas konferencji uczestnicy zapoznają się z najnowszymi zmianami w przepisach z zakresu prawa pracy, na które już dziś należy się przygotowywać. Stosowanie się do obowiązujących norm prawa  pracy jest podstawą funkcjonowania zdrowego rynku i uczciwej konkurencji.

    W programie m.in.:
    • Najważniejsze prawne aspekty z zakresu prawa pracy
    • Zarządzanie czasem pracy po zmianach 
    • Rozwiązywanie umów o pracę za wypowiedzeniem i porozumieniem stron
    • Trudne   przypadki   zwolnień   pracowników   w   tym zwolnienia dyscyplinarne
    • Konsekwencje    rozwiązania umowy o pracę dla pracodawcy
    • Formułowanie  wypowiedzenia umowy o pracę  z  przyczyn niedotyczących pracowników
     
    Serdecznie zapraszamy!
    więcej »

  • II Forum Dyrektorów Administracyjnych

    2014.11.24 | Warszawa
    FDA logo

    Zapraszamy do udziału w II Forum Dyrektorów Administracyjnych, które odbędzie się w dn. 24-25 listopada 2014 w Warszawie. Forum to wydarzenie, które Dyrektorzy Administracyjni wybierają najczęściej!

    Celem Forum Dyrektorów Administracyjnych jest stworzenie  platformy  wymiany  doświadczeń  pomiędzy osobami  zarządzającymi  Departamentami  Administracji. Podczas  Forum  omówione  zostaną  zagadnienia  wskazane  przez  praktyków, wśród nich m.in.: optymalizacja kosztów w zarządzaniu flotą,  negocjacje  zakupowe,  zarządzanie  współpracą z  dostawcami  czy  zarządzanie  portfelem  nieruchomości.

    W trakcie spotkania uczestnicy będą mogli wysłuchać inspirujących prelekcji plenarnych  oraz licznych wystąpień bogatych w case study, podzielonych na trzy ciekawe ścieżki tematyczne. Uczestnicy będą mogli również zdobyć wiedzę biorąc udział w praktycznych warsztatach.

    Więcej na www.forumadministracji.nf.pl

    Do zobaczenia podczas Forum!

    więcej »

  • Znakowanie żywności w świetle rozporządzenia 1169/2011

    2014.11.17-18 | Digital Knowledge Village | Warszawa
    zywnosc196x198

    Co czeka producentów żywności? Najnowsze Regulacje Prawne!

    Od 13 grudnia 2014 r. nowe przepisy dotyczące etykiet dla środków spożywczych, będą podstawowym aktem regulującym oraz spajającym zasady znakowania żywności w krajach Unii Europejskiej. Zmiany etykietowania, prezentacji i reklamy środków spożywczych oraz wieloznaczność przepisów (EU) 1169/2011 stanowią ogromny problem oraz wyzwanie z jakim w najbliższym czasie będą musieli się zmierzyć producenci oraz dystrybutorzy żywności. Nie spełnienie powyższych wymogów będzie narażało producentów, importerów oraz pozostałe podmioty rynku spożywczego na sankcje w postaci np. kar pieniężnych. Przedsiębiorcy będą musieli obrać właściwy kierunek wobec konsumentów jak i kontrahentów co skutkuje wprowadzeniem do polityki firmy nowych rozwiązań biznesowych.

    więcej »

  • Optymalizacja w logistyce. Jak ograniczyć koszty i zwiększyć efektywność.

    2014.11.13-14 | Digital Knowledge Village | Warszawa
    log - kw

    Serdecznie zapraszamy na warsztaty, podczas których omówione będą wyzwania dotyczące optymalizacji kosztów i efektywności poszczególnych aspektów  i działań logistycznych w przedsiębiorstwie.

    więcej »

  • XX Jubileuszowy Kongres Kadry & Expo

    2014.11.05 | Warszawa, Stadion Narodowy |
    XX Kongres Kadry logo

    Trudną do przecenienia rolę w udostępnianiu wiedzy o nowych trendach, najlepszych praktykach oraz integracji środowiska HR-owego pełni od lat Kongres Kadry. Towarzyszy menedżerom i specjalistom personalnym od 2005 roku.
    Kolejna edycja, która odbędzie się w dniach 5-7 listopada 2014 roku w Warszawie na Stadionie Narodowym, to XX Jubileuszowy Kongres & Expo. Jubileuszowa edycja będzie okazją do wielu podsumowań, ciekawych prelekcji, inspirujących spotkań i wspomnień minionych dziesięciu lat, podczas których kształtowała się polska branża HR. A to wszystko pod hasłem: Od aspiracji do realnych potrzeb.

    Jesienna edycja będzie niezwykła.  Uczestnicy będą mogli wybierać spośród kilkudziesięciu studiów przypadku największych firm polskich i zagranicznych, paneli eksperckich, warsztatów czy sesji coachingowych.

    Kongresowi towarzyszyć będzie największa wystawa produktów i usług do zarządzania ludźmi - Expo Kadry.

    więcej »

  • Komercjalizacja biurowca na etapie deweloperskim

    2014.10.09-10 | Digital Knowledge Village | Warszawa
    ikonka - komercjalizacja3 - kw

    Zapraszamy do udziału w warsztacie "Komercjalizacja biurowca na etapie deweloperskim - najem powierzchni przed ukończeniem budowy obiektu", który odbędzie się w dniach 9-10 października 2014 r., w Warszawie.

    Większość umów najmu zawiera szereg dodatkowych mechanizmów, dotyczących kolejnych opcji przysługujących   najemcy oraz zobowiązań wynajmującego.
    Istnieje wiele zmiennych czynników, które mają zastosowanie w przypadku umów zawieranych  na  etapie  procesu  inwestycyjnego. Podczas warsztatów pokażemy, jak właściwie skonstruować umowę najmu lub wypowiedzenia – obszary negocjacji, możliwe rozwiązania i propozycje rozwiązań  kompromisowych.  Przedstawimy  biznesowe  realia.  Wyjaśnimy jakie modele rozliczenia kosztów eksploatacyjnych obowiązują na rynku, omówimy różne aspekty umów najmu, a także powiemy jakie są skutki podatkowe stosowania zachęt finansowych dla najemcy i wynajmującego. Wskażemy zasady planowania efektywnego finansowo procesu komercjalizacji powierzchni biurowych.
     

    TRANSMISJA ONLINE:
    Istnieje możliwość udziału w warsztatach na odległość, dzięki bezpośredniej i interaktywnej  transmisji  online.  Decydując  się  na  taką  formę  udziału,  otrzymujecie Państwo komplet prezentacji wszystkich Prelegentów, bezpośrednią transmisję wszystkich wykładów i ćwiczeń, a także możliwość zadawania pytań w czasie rzeczywistym – poprzez forum obsługiwane przez moderatora. Transmisja online to możliwość udziału w warsztatach bez konieczność podróżowania – szczególnie polecamy takie rozwiązanie dla osób pracujących w dużej odległości od Warszawy.

     

     

    więcej »

  • Możliwości finansowania inwestycji energetycznych i środowiskowych dla przedsiębiorstw na lata 2014-2020

    2014.09.25-26 | Digital Knowledge Village | Warszawa
    ikonka - finansowanie energetyczne - kw

    Obecnie trwają negocjacje z Komisją Europejską nad ostatecznym kształtem dokumentów mających stanowić podstawę do uruchomienia wsparcia dla przedsiębiorców w ramach nowej perspektywy finansowej na lata 2014 – 2020. Planowana alokacja w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, poprzez który wspierane będą inwestycje infrastrukturalne i energetyczne będzie sięgać prawie 30 mld EUR.

     

    więcej »

  • X Kongres Contact Center

    2014.09.22 | Mercure Centrum Warszawa | Warszawa
    XKCCLogo

    W dniach 22-23 września 2014 w Hotelu Mercure Centrum w Warszawie odbędzie się X Kongres Contact Center - najbardziej uznana i ceniona przez branżę konferencja o wieloletniej tradycji,  poświęcona tematyce Contact Center. Kongres organizowany jest przez Nowoczesną Firmę SA - medium wiedzy dla biznesu.

    Tegoroczny Kongres skupi się wokół największych wyzwań stawianych przed Contact Center zarówno ze strony klientów zewnętrznych i wewnętrznych, oczekiwań pracowników, ale również technologii i nowych trendów. Dużą część poświęcimy tematyce związanej z czynnikiem ludzkim: skupimy się nie tylko na wskazówkach dotyczących efektywnej rekrutacji, zaspokojeniu oczekiwań pracowników, ale również na elastyczności i nowych rozwiązaniach technologicznych tak bardzo wymaganych przez dzisiejszych klientów.

    Kongres Contact Center to nie tylko liczne case studies, bogata wiedza branżowa, doświadczenie i praktyka, ale również networking, nawiązywanie nowych relacji biznesowych i rozmowy kuluarowe. Nie ograniczamy się do jednej, konkretnej branży, do jednego typu contact center – do udziału zapraszamy wszystkich, którzy w contact center pracują, lub tą tematyką są zainteresowani. O randze naszego wydarzenia świadczy stale rosnąca liczba uczestników i firm współpracujących.

    Specjalnie dla Państwa po raz pierwszy w Polsce wystąpią Ann-Marie Stagg, Prezes ECCCO oraz Jill Dean, CEO Brand Biology. Będą mogli Państwo nie tylko wziąć udział w prelekcjach w zupełnie nowych formułach, ale również poszerzyć swoją wiedzę i nawiązać liczne kontakty biznesowe.

    X Kongres Contact Center to:

    • znakomici Eksperci z Polski i zagranicy
    • konferencja ekspercka z 3 równoległymi ścieżkami tematycznymi
    • liczne sesje angażujące uczestników
    • 2 równoległe warsztaty interaktywne

    Zapraszamy do zapoznania się z programem X Kongresu Contact Center!

    więcej »

  • Forum Inbound Marketing

    2014.09.15 | Digital Knowledge Village | Warszawa
    inbound

    Hasło przewodnie Forum to „Inbound Marketing – marketing przyszłości”.

    W dobie społeczeństwa informacyjnego, kiedy każdego dnia generowane są niezliczone ilości danych, nawiązanie kontaktu i zbudowanie relacji z klientem jest bardzo trudne. Przedsiębiorcy konkurują nie tylko ze sobą, ale także z rozporoszoną uwagą klienta, a nawet jego niechęcią do przyjmowania, często „nachalnych” przekazów reklamowych. Klienci skutecznie bronią się przed niechcianymi reklamami, a jedyną szansą na kontakt jest zainteresowanie klienta wartościowym contentem – informacjami, do których klient sam decyduje się dotrzeć.

    Podczas Konferencji zaproszeni praktycy przedstawią najlepsze praktyki dotyczące tworzenia contentu marketingowego, generowania leadów sprzedażowych, wykorzystania różnych kanałów kontaktu z klientem oraz pomiaru efektywności zastosowanych rozwiązań.
    W trakcie spotkania uczestnicy będą mogli wysłuchać inspirującej prelekcji plenarnej oraz wystąpień podzielonych na dwie ciekawe ścieżki tematyczne. Uczestnicy będą mogli również zdobyć wiedzę biorąc udział w praktycznych warsztatach. Konferencja skierowana jest do przedstawicieli wszystkich branż.

    więcej »

  • Forum Prawników Korporacyjnych

    2014.09.08 | Digital Knowledge Village | Warszawa
    FPKLogo

    Zapraszamy Państwa do udziału w Forum Prawników Korporacyjnych, które odbędzie się 8-9 września 2014 w Warszawie.

    Podczas Forum zaproszeni eksperci skupią się na wskazaniu dobrych praktyk w zakresie zarządzania działami prawnymi, dużą część poświęcą tematyce nowelizacji prawa i wpływie na funkcjonowanie biznesu. Poruszone zostaną tematy dotyczące polityki compliance, zmian w przepisach prawa i kodeksów mających bezpośredni wpływ na funkcjonowanie firm, ale również omówione zostaną zagadnienia związane z komunikacją i współpracą z innymi działami w firmie.

    Podczas Forum uczestnicy wezmą udział w dwóch inspirujących sesjach plenarnych, a także w wielu prelekcjach w ramach dwóch ścieżek tematycznych. Liczne case studies oraz warsztaty pozwolą na znalezienie bardzo ciekawych pomysłów. Nową formułą, wyróżniającą Forum jest wprowadzenie stołów eksperckich dla uczestników.

    Gośćmi specjalnymi będą: dr Christina Hummer LL.M., Partner SCWP SCHINDHELM, posiadająca bogate doświadczenie w postępowaniach przed Komisją Europejską oraz Philippe Coen, Prezes European Company Lawyers Association.

    więcej »

  • Kontrakty budowlane – jak nie upaść z wykonawcą i zabezpieczyć swoją umowę

    2014.09.04-05 | Digital Knowledge Village | Warszawa
    ikonka - kontr.bud-kw

    Serdecznie zapraszamy na warsztaty, podczas których omówione będą relacje pomiędzy inwestorem a wykonawcą w świetle umów o roboty budowlane.
    Zaproszeni Eksperci przedstawią najbardziej istotne kwestie związane z realizacją projektów budowlanych, wywołujące problemy i kontrowersje w praktyce.

    BIORĄC UDZIAŁ  W WARSZTATACH OTRZYMUJĄ  PAŃSTWO ZAŚWIADCZENIE O PUNKTACH SZKOLENIOWYCH DO PRZEDSTAWIENIA W KRAJOWEJ RADZIE RADCÓW PRAWNYCH


    TRANSMISJA ONLINE:
    Istnieje możliwość udziału w warsztatach na odległość, dzięki bezpośredniej i interaktywnej  transmisji  online.  Decydując  się  na  taką  formę  udziału,  otrzymujecie Państwo komplet prezentacji wszystkich Prelegentów, bezpośrednią transmisję wszystkich wykładów i ćwiczeń, a także możliwość zadawania pytań w czasie rzeczywistym – poprzez forum obsługiwane przez moderatora. Transmisja online to możliwość udziału w warsztatach bez konieczność podróżowania – szczególnie polecamy takie rozwiązanie dla osób pracujących w dużej odległości od Warszawy.

    więcej »

  • Efektywność poprzez zarządzanie zespołem

    2014.09.02-03 | Digital Knowledge Village | Warszawa
    zarzadz.zesp.-kw

    Zapraszamy do udziału w warsztacie Efektywność poprzez zarządzanie zespołem, który odbędzie się w dniach 2-3 września 2014 r. w Warszawie.

    Warsztaty skierowane są do wszystkich menedżerów i liderów, którzy nie boją się zdecydowanych rozwiązań i szukają nowych, skutecznych oraz dopasowanych do realnej sytuacji metod zarządzania swoim zespołem.

    Dzięki licznym ćwiczeniom, mającym zastosowanie w codziennej praktyce, testom motywacyjnym oraz wsparciu doświadczonego trenera uczestnicy warsztatów zmotywują swój zespół, wpłyną na jego efektywność i zaangażowanie oraz wzmocnią swoją rolę lidera, co przełoży się nie tylko na jakość pracy, ale również zwiększy potencjał zespołu.

    więcej »

  • Techniki pomiaru wartości i techniki zarządcze osiągania wysokich wydajności w biznesie

    2014.07.16-17 | Digital Knowledge Village | Warszawa
    Techniki pomiaru - warsztat Robert Reinfuss

    Zapraszamy do udziału w warsztacie Techniki pomiaru wartości i techniki zarządcze osiągania wysokich wydajności w biznesie, który odbędzie się w dn. 16-17 lipca 2014 w Warszawie.

    KEJSY, które przytoczymy:

    • SuperFirma – wizualizacja wartości wizerunku pracodawcy
    • Kejs Skoczek wykorzystam do pokazania zestawu technik menedżerskich służących uzyskiwaniu skrajnie wysokich wydajności oraz technik motywowania pracowników do innowacyjności i ponadprzeciętnych wyników
    • CallPol – przykład katastrofalnych skutków złego zarządzania normami pracy Furnish – klimat ponadprzeciętnych wyników w sprzedaży
    • Bank BPH – drastyczne techniki priorytetyzacji celów
    • Vulcan – pomiar wartości pracowników– najnowszy hit na rynku usług HR
    • Biurko menedżera – jak być skutecznym i wychodzić do domu po 8 godzinach
    więcej »

  • Negocjacje zakupowe

    2014.06.30-01 | Digital Knowledge Village | Warszawa
    negocjacje196

    Zapraszamy do udziału w warsztacie Negocjacje zakupowe - zaawansowane techniki w praktyce, który odbędzie się w dn. 30 czerwca-1 lipca 2014 w Warszawie.

    Podstawowym celem warsztatów jest zmiana świadomości pozwalająca zrozumieć jakie możliwości dają prawidłowo opracowane i wdrożone wewnętrzne procedury zakupowe. Kolejnym celem jest zaprezentowanie zaawansowanych technik negocjacyjnych mających na celu budowanie relacji z dostawcami bez uzależniania się od konkretnych firm. Drogą do tego jest zrozumienie mechanizmów i sposobów komunikowania się ludzi oraz omówienie na konkretnych przykładach zarówno właściwych zachowań jak i błędnych.  Poprzez ćwiczenia uczestnicy nauczą się jak stosować narzędzia oraz jak wybierać narzędzie optymalne do sytuacji.

    więcej »

  • NOWE PRAWO KONSUMENCKIE - Najważniejsze zmiany dotyczące obowiązków sprzedawcy, e-handlu, reklamacji i umów zawieranych na odległość

    2014.06.25-26 | Digital Knowledge Village | Warszawa
    prawokonsumenckie

    Nowa ustawa  o prawach konsumenta zasadniczo wpłynie na relacje sprzedawca-klient. Polski handel czeka rewolucyjna zmiana podyktowana unijną dyrektywą konsumencką. Najważniejsze zmiany dotkną przedsiębiorców zawierających umowy z konsumentami za pośrednictwem Internetu, na odległość. Regulacje wejdą w życie w ciągu kilku miesięcy i dotyczą zarówno sprzedaży tradycyjnej, jak i sprzedaży przez Internet oraz przez akwizytorów. W jaki sposób przygotować się na nadchodzące zmiany i jak zapewnić sobie i swojej firmie stabilność i dobre relacje z klientami? W jaki sposób rozwiązywać kwestie sporne i jak to robią najlepsi? Na te i inne pytania znajdą Państwo odpowiedzi podczas naszych warsztatów.

    więcej »

  • Forum Dyrektorów Obsługi Klienta

    2014.06.09 | Warszawa
    FDOK - logo

    Forum Dyrektorów Obsługi Klienta – jedno z największych i najbardziej prestiżowych spotkań, którego celem jest strategiczne spojrzenie na klienta, odbędzie się już 9-10 czerwca 2014 w Warszawie.

    Podczas Konferencji zaproszeni praktycy skupią się na wskazaniu dobrych praktyk w zakresie strategii obsługi klienta, pomysłów w zakresie jakości obsługi, utrzymania, retencji, ale również budowania lojalności. Rosnąca świadomość klientów, coraz większe możliwości migracji i coraz szybciej zmieniające się trendy powodują, że kluczowym czynnikiem pozwalającym na osiagnięcie sukcesu jest sprostanie oczekiwaniom, dostosowanie standardów i jakości obsługi klienta do jego wymagań.

    Nie lada wyzwaniem jest budowanie lojalności wśród klientów oraz działania zmierzające do ograniczenia retencji i zatrzymania klientów.

    Podczas konferencji uczestnicy wezmą udział w dwóch inspirujących sesjach plenarnych, a także w wielu prelekcjach w ramach trzech ścieżek tematycznych. Liczne case studies oraz warsztaty pozwolą na znalezienie bardzo ciekawych pomysłów. Konferencja skierowana jest do przedstawicieli wszystkich branż.

    Gościem specjalnym Forum będzie Thomas Reby, Global Head of Knowledge Management z firmy eBay z Irlandii!

    więcej »

  • Ryzyka związane z prowadzeniem akcji promocyjnych – KONKURSY, LOTERIE

    2014.06.05-06 | Digital Knowledge Village | Warszawa
    konkursy-kw

    Urządzanie konkursów i loterii jest wśród przedsiębiorców bardzo popularnym sposobem na reklamę
    swoich produktów i usług, a przede wszystkim wsparciem działań sprzedażowych, zdobyciem klientów
    oraz promocją dla firmy.
    Aby odnieść sukces marketingowy i sprzedażowy akcje powinny być bardzo dobrze przygotowane za-
    równo pod względem organizacyjnym jak i prawnym. Jak się jednak okazuje, sporządzenie poprawnego
    regulaminu, nie jest rzeczą prostą.

    więcej »

  • SPECJALNE STREFY EKONOMICZNE – prawo, podatki, rozwój

    2014.05.26-27 | Digital Knowledge Village | Warszawa
    sse-kw

    Rada Ministrów przyjęła 25 marca 2014 r. projekt założeń o zmianie ustawy o specjalnych strefach ekonomicznych, propozycje te dotyczą m.in. zezwoleń na działanie w SSE, czy zwrotu pomocy publicznej otrzymanej przez fi rmy działające w SSE.
    Nowelizacja ustawy będzie ważnym krokiem zwiększającym konkurencyjność polskiej gospodarki, wprowadzi ułatwienia w prowadzeniu firm na obszarze Stref.

    więcej »

  • Analiza i prognozowanie w Contact Center II edycja

    2014.05.15-16 | Digital Knowledge Village | Warszawa
    analizyCCIIedycja196

    Zapraszamy do udziału w warsztacie Analiza i prognozowanie w Contact Center - II edycja, który odbędzie się w dn. 15-16 maja 2014 w Warszawie.

    Dostępne obecnie systemy wsparcia procesów obsługi i sprzedaży umożliwiają raportowanie nieskończenie wielkiej liczby wskaźników. Jeżeli zastanawiają się Państwo:

    • Których ze wskaźników naprawdę potrzebujemy?
    • Czy na pewno wykorzystujemy je właściwie?
    • Jakie są zależności pomiędzy wskaźnikami Contact Center?
    • Czy Service Level nadal jest najistotniejszym KPI?
    • Jak stworzyć model prognozowania?

    zapraszam do udziału w warsztacie, podczas którego uzyskają Państwo odpowiedzi na te i znacznie więcej kluczowych pytań. Przedstawione zostaną praktyczne modele zarządzania wskaźnikami, oraz przykłady ich zastosowania. Warsztat oparty jest na praktycznych rozwiązaniach i licznych studiach przypadków.

    więcej »

  • Odpowiedzialność z tytułu czynów nieuczciwej konkurencji – konsekwencje dla przedsiębiorców

    2014.05.12-13 | Digital Knowledge Village | Warszawa
    Odpowiedzialność - kw

    Serdecznie zapraszam na warsztaty, podczas których prelegenci szeroko przedstawią temat  działań sprzecznych z prawem i dobrymi obyczajami, które zagrażają i naruszają interesy konkurencji.

    więcej »

  • XIX Kongres Kadry

    2014.05.07 |
    XIX Kongres Kadry _logo

    Kongres Kadry to spotkanie menedżerów zarządzających ludźmi w firmie. Od 2005 roku, interesujące wystąpienia, ciekawe studia przypadków, uznani eksperci i światowej sławy prelegenci przyciągają na Kongres liczne grono prezesów, członków zarządu, dyrektorów i specjalistów personalnych. Kongres Kadry to zdecydowanie największe wydarzenie w branży HR w Polsce. Kolejny Kongres Kadry odbędzie się w Warszawie w dniach 7-9 maja 2014 roku. XIX edycja to:

    Sesje plenarne:
    - uznani Keynote Speakers
    - inspirujący mówcy i goście specjalni
    Studia przypadków:
    - sześć równoległych ścieżek tematycznych i ponad sześćdziesięciu prelegentów
    - odpowiedzi na trudne pytania, bezpośredni kontakt z praktykami
    Warsztaty:
    - całodniowe warsztaty prowadzone przez uznanych konsultantów i praktyków
    - trudne tematy, konkretne narzędzia, sprawdzone rozwiązania

    Konkurs HR INNOVATOR 2014:
    Po raz pierwszy w trakcie kongresu odbędzie się finał ogólnopolskiego Konkursu HR INNOVATROR 2014.  W konkursie nagradzani będą projekty których opracowanie i wdrożenie doprowadziło do rozwiązania konkretnego (jednego lub kilku) istotnych z punktu widzenia organizacji problemów z obszaru zarządzania ludźmi.

    więcej »

  • Komercjalizacja powierzchni handlowych - optymalizacja działań a sukces inwestycyjny

    2014.04.14-15 | Digital Knowledge Village | Warszawa
    ikonka - komercjalziacja -kw

    Większość umów najmu zawiera szereg dodatkowych mechanizmów, dotyczących kolejnych opcji przysługujących najemcy oraz zobowiązań wynajmującego. Istnieje wiele zmiennych czynników, które mają zastosowanie w przypadku umów zawieranych na etapie procesu inwestycyjnego, a tych dotyczących gotowej infrastruktury.

    więcej »

  • Forum Windykacji

    2014.04.07 | Warszawa
    forumwindykacjilogo

    Zapraszamy do udziału w Forum Windykacji 2014, które odbędzie się 7-8 kwietnia 2014 w Warszawie. Podczas konferencji zaproszeni praktycy skupią się na wskazaniu dobrych praktyk w zakresie windykacji. Myślą przewodnią będą strategie windykacyjne. Podążając za strategiami omówione zostaną niedozwolone praktyki windykacyjne a także procedury związane z windykacjami sądowymi i pozasądowymi. Integralnym elementem są negocjacje i sztuka komunikacji, które staną się przedmiotem dyskusji podczas spotkania.

    Kluczowe zagadnienia Forum:

    • Strategie windykacyjne w praktyce
    • Niedozwolone praktyki windykacyjne
    • Systemy motywacyjne dla pracowników windykacji
    • Strategia skip tracingu
    • Praktyczne aspekty windykacji sądowej
    • Sztuka komunikacji z dłużnikiem

    Do udziału zapraszamy przede wszystkim dyrektorów, managerów, osoby zarządzające działami:

    • windykacji
    • prawnymi
    • operacyjnymi
    • controlingu
    • kontroli płatności

    Zapraszamy do współpracy!

     

    więcej »

  • VI Kongres Sprzedaż

    2014.04.02 |
    KS_logo

    VI edycja Kongresu Sprzedaż to niezwykłe i prestiżowe wydarzenie, a także możliwość spotkania doświadczonych ekspertów i praktyków sprzedaży, takich jak światowej sławy mówca  Brian Tracy, a także Robert Krool, Szymon Kudła, czy Urmil Gohil. Wydarzenie daje możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń, nawiązywania nowych kontaktów biznesowych oraz dzielenia się dobrymi praktykami z ekspertami reprezentującymi m.in. takie firmy jak: Huawei, Atlas, Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych SA, Bank BGŻ S.A., Microsoft Polska, Kompania Piwowarska S.A., Leroy Merlin
    To spotkanie skupiające się na największych wyzwaniach stojących przed decydentami odpowiadającymi za sprzedaż w dużych i średnich firmach, takich jak: budowanie efektywnego zespołu sprzedażowego, strategie oraz trendy rządzące sprzedażą w 2014 r., a także najnowsze case study  związane m.in. ze wsparciem sprzedaży czy wykorzystywaną obecnie technologią.


    Podczas wiosennej edycji zaprezentowane zostaną najnowsze trendy i zwycięskie strategie w sprzedaży B2B i B2C.
    Wydarzenie skierowane jest do:


    •    Prezesów i Członków Zarządu odpowiedzialnych za sprzedaż, handel, marketing,
    •    Dyrektorów i Menedżerów sprzedaży,
    •    Dyrektorów i Menedżerów handlowych,
    •    Dyrektorów i Menedżerów ds. strategii cenowych,
    •    Dyrektorów i Menedżerów ds. rozwoju
    •    Dyrektorów i Menedżerów odpowiedzialnych za jakość i obsługę klienta
    •    Osób odpowiedzialnych za działania CRM.

    Wiecej informacji o przyszłej edycji na serwie: kongressprzedaz.pl

    więcej »

  • Umowy na rynku energetycznym i gazowym

    2014.03.31-01 | Digital Knowledge Village | Warszawa
    ikonka -energetyczne - kw

    Serdecznie zapraszamy na warsztaty, podczas których zaproszeni Eksperci wskażą wpływ obowiązujących regulacji prawnych na działalność przedsiębiorstw energetycznych i gazowych.

    więcej »

  • Ochrona własności intelektualnej przedsiębiorstwa - Najnowsze regulacje i dobre praktyki

    2014.03.20-21 | Digital Knowledge Village | Warszawa
    wlasnosc-int196

    Zapraszamy do udziału w warsztacie Ochrona własności intelektualnej przedsiębiorstwa - Najnowsze regulacje i dobre praktyki.

           Podczas wydarzenia zaproszeni eksperci podzielą się z Państwem wiedzą dotyczącą prawa autorskiego oraz własności przemysłowej w przedsiębiorstwie. Spotkanie będzie okazją do zapoznania się z najnowszymi zmianami prawnymi oraz ciekawymi case'ami.

    BIORĄC UDZIAŁ W WARSZTATACH OTRZYMUJĄ PAŃSTWO ZAŚWIADCZENIE O PUNKTACH SZKOLENIOWYCH DO PRZEDSTAWIENIA W KRAJOWEJ RADZIE RADCÓW PRAWNYCH.

    więcej »

  • Kontrakty budowlane - jak nie upaść z wykonawcą i zabezpieczyć swoją umowę – IV edycja

    2014.02.10-11 | Golden Floor Sky (Al. Jerozolimskie 123 A, Warszawa - 26 piętro) | Warszawa
    kontrakty bud.-kw

    Serdecznie zapraszamy na warsztaty, podczas których omówione będą relacje pomiędzy inwestorem a wykonawcą w świetle umów o roboty budowlane.

    Zaproszeni Eksperci przedstawią najbardziej istotne kwestie związane z realizacją projektów budowlanych, wywołujące problemy i kontrowersje w praktyce.

    BIORĄC UDZIAŁ W WARSZTATACH OTRZYMUJĄ PAŃSTWO ZAŚWIADCZENIE O PUNKTACH SZKOLENIOWYCH DO PRZEDSTAWIENIA W KRAJOWEJ RADZIE RADCÓW PRAWNYCH.

    więcej »

  • Analiza i prognozowanie w Contact Center

    2014.01.27-28 | Golden Floor Millenium Plaza | Warszawa
    analizyCCKW

    Zapraszamy do udziału w warsztacie Analiza i prognozowanie w Contact Center, który odbędzie się w dn. 27-28 stycznia 2014 w Warszawie.

    Dostępne obecnie systemy wsparcia procesów obsługi i sprzedaży umożliwiają raportowanie nieskończenie wielkiej liczby wskaźników. Jeżeli zastanawiają się Państwo:

    • Których ze wskaźników naprawdę potrzebujemy?
    • Czy na pewno wykorzystujemy je właściwie?
    • Jakie są zależności pomiędzy wskaźnikami Contact Center?
    • Czy Service Level nadal jest najistotniejszym KPI?
    • Jak stworzyć model prognozowania?

    zapraszam do udziału w warsztacie, podczas którego uzyskają Państwo odpowiedzi na te i znacznie więcej kluczowych pytań. Przedstawione zostaną praktyczne modele zarządzania wskaźnikami, oraz przykłady ich zastosowania. Warsztat oparty jest na praktycznych rozwiązaniach i licznych studiach przypadków.

    więcej »

  • Windykacja należności - aspekty prawne i praktyczne rozwiązania

    2013.12.12-13 | Knowledge Village | Warszawa
    windykacja_kw

    Tematyka windykacji ma coraz większe znaczenie dla każdego przedsiębiorstwa. Rosnące zadłużenie kontrahentów powoduje wzrost liczby wierzytelności, które z kolei wpływają na płynność finansową firmy. Chcąc zapewnić sobie wysoką ściągalność długów należy doskonale znać możliwości i przepisy prawne, ale również byc dobrym negocjatorem.

    O windykacji należy myśleć juz na etapie rozpoczynania współpracy z kontrahentem, zabezpieczając się właściwymi klauzulami w umowie. Co zrobić, jeśli jednak wierzytelności grożą utratą płynności finansowej firmy? Co, jeżeli nie mamy narzędzi do wyegzekwowania należności? Czy każdy dług możemy sprzedać? Jakie obowiązki mamy w zakresie faktoringu, a jakie w zakresie przetwarzania danych osobowych w procesie windykacji? Jak wykorzystać techniki negocjacji w procesie windykacji?

    By znaleźć rozwiązania i odpowiedzi na powyższe pytania zapraszamy do udziału w warsztacie nt. Windykacja należności - aspekty prawne i praktyczne rozwiązania, który odbędzie się 12-13 grudnia 2013 w Warszawie.

    więcej »

  • Digital Learning Congress

    2013.12.09 | Centrum Nauki Kopernik | Warszawa
    kongres

    Digital Learning Congress jest unikatowym w tej części świata wydarzeniem biznesowym, którego celem jest pokazanie najnowszych trendów i rozwiązań w dziedzinie przekazywania i zarządzania cyfrową wiedzą w firmie. Najwyższej klasy eksperci z całego świata przedstawią zastosowania nowoczesnych technologii dotykowych, interaktywnych urządzeń przenośnych, rzeczywistości rozszerzonej, grywalizacji oraz social media w uczeniu pracowników.
    Podczas drugiej edycji wydarzenia będziemy dzielić się wiedzą z następujących obszarów:
    • Webcast & webinars
    • Mobile learning
    • E-learning environment
    • Gamification & social learning

    Dodatkowo, specjalnie dla uczestników wydarzenia, przygotowaliśmy strefę krótkich inspirujących wystąpień tzw. "short talks", w której skupimy szereg 15 minutowych  prezentacji uznanych ekspertów z dziedziny digital learning.

    Uczestnictwo w Kongresie jest BEZPŁATNE. Kongres odbędzie się 9 grudnia 2013 roku w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.

    Rejestracja uczestników rozpocznie się we wrześniu. W przypadku pytań zadzwoń: 22 314 14 43

     

     

     

     

    więcej »

  • Umowy FIDIC - praktyka i kwestie sporne - II edycja

    2013.12.09-10 | Knowledge Village | Warszawa
    ikonka - fidic-2 ed.kw

    Stosowanie warunków kontraktowych FIDIC jest podstawą do zawierania umów fi nansowanych przez Bank Światowy, Fundusze Strukturalne, Fundusze Spójności, jednostki samorządowe oraz fi rmy prywatne, kredytowane przez banki. Procedura FIDIC staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji.

    więcej »

  • Ogólnopolska Konferencja Prawa Pracy

    2013.12.02 | Hotel Mercure Grand | Warszawa
    logo - Prawo pracy

    W  dniach  2–3  grudnia  2013  r., w  Warszawie  odbędzie  się Ogólnopolska  Konferencja  Prawa  Pracy –  wydarzenie  poświęcone  zagadnieniom  planowania  i  zarządzania  zasobami  ludzkimi  w  kontekście najnowszych przepisów prawa pracy.


    Program  konferencji  i  warsztatów,  który  stanowić  będzie  doskonałą  okazję  do  konsultacji  z  ekspertami posiadającymi   bogate   doświadczenie   w   zakresie   doradztwa   i   rozwiązywania   problemów   prawno–pracowniczych, dostarczy najbardziej aktualnej wiedzy oraz pomoże zastosować ją w praktyce. Wydarzenie to będzie doskonałym miejscem do wymiany doświadczeń oraz poszerzenia wiedzy na tematy związane z praktyką stosowania prawa pracy.


    Podczas Ogólnopolskiej Konferencji Prawa Pracy, uczestnicy zapoznają się z najnowszymi zmianami w przepisach z zakresu prawa  pracy,  na  które  już  dziś  należy  się  przygotowywać.  Stosowanie  się  do obowiązujących  norm  prawa  pracy  jest  podstawą  funkcjonowania  zdrowego  rynku i uczciwej konkurencji.


    Podczas konferencji zapraszamy na sesje plenarne oraz trzy ścieżki tematyczne do wyboru. Na program składają się również trzy równoległe warsztaty, które będą miały charakter  praktyczny.  Do  prowadzenia  warsztatów  zaprosiliśmy  doświadczonych ekspertów, którzy posiadają bogatą wiedzę z zakresu prawa pracy.

    Na konferencję zapraszamy:

    • prezesów i właścicieli firm
    • dyrektorów, kierowników i specjalistów ds. kadr i płac
    • dyrektorów ds. administracyjnych
    • dyrektorów i kierowników personalnych
    • dyrektorów ds. organizacji
    • kierowników HR
    • przedstawicieli działów prawnych
    • osoby pełniące funkcje personalne w firmach
    • księgowych
    więcej »

  • Forum Dyrektorów Administracyjnych

    2013.11.28 | Warszawa
    ForumDyrAdminLogo

    W ramach Forum Dyrektorów Administracyjnych, które odbędzie się 28–29 listopada 2013 w Warszawie, uczestnicy będą mieli możliwość wysłuchania inspirujących prelekcji, dyskusji na najbardziej nurtujące problemy.  Bez wątpienia  o  randze  wydarzenia  świadczą  istotne  zagadnienia  poświęcone  między  innymi  optymalizacji kosztów w zarządzaniu flotą, zarządzaniu portfelem nieruchomości, strategii zakupowej, czy kwestiom outsourcingu w różnych aspektach pracy Dyrektorów Administracyjnych. Poza mnogością tematów i zróżnicowaną formułą Forum, o jego prestiżu świadczą Eksperci – do wygłoszenia prelekcji zaproszeni zostali praktycy z wieloletnim doświadczeniem!


    Podczas konferencji zostaną poruszone m.in. poniższe zagadnienia:

    •  optymalizacja zarządzania flotą samochodową,
    •   zakupy, logistyka, zarządzanie współpracą z dostawcami,
    •   zarządzanie nieruchomościami,
    •   obieg dokumentów w firmie i e-kancelaria,
    •   nowoczesne rozwiązania IT w administracji i systemy CFM,
    •   negocjacje z dostawcami,
    •   optymalizacja kosztów administracyjnych,
    •   współpraca departamentów administracji z pozostałymi działami.

    Serdecznie zapraszamy do współpracy.


    Napisz do nas.

    więcej »

  • Zarządzanie reklamacjami – praktyka i prawo - II edycja

    2013.11.28-29 | Knowledge Village | Warszawa
    ikonka - reklam.2 kw

    Rosnąca świadomość praw wśród konsumentów oraz duża konkurencyjność produktów powodują, że rynek staje się coraz bardziej wymagający wobec producentów.

    Mimo wysokiej jakości produktów i usług, firmy muszą liczyć się z możliwością niezadowolenia ze strony klienta i możliwością złożenia reklamacji.

    Jeśli reklamacja nie zostanie sprawnie rozwiązana spowoduje rosnące niezadowolenie konsumenta a nawet także rezygnację z usług danej firmy.

    Profesjonalne załatwienie reklamacji jest czynnikiem decydującym o zadowoleniu klienta dzięki któremu postrzeganie danej marki może znacznie wzrosnąć i zaskarbić firmie zaufanie lojalnych klientów!

     

    TRANSMISJA ONLINE:
    Istnieje możliwość udziału w warsztatach na odległość, dzięki bezpośredniej i interaktywnej transmisji online. Decydując się na taką formę udziału, otrzymujecie Państwo komplet prezentacji wszystkich Prelegentów, bezpośrednią transmisję wszystkich wykładów i ćwiczeń, a także możliwość zadawania pytań w czasie rzeczywistym – poprzez forum obsługiwane przez moderatora.
    Transmisja online to możliwość udziału w warsztatach bez konieczność podróżowania – szczególnie polecamy takie rozwiązanie dla osób pracujących w dużej odległości od Warszawy.

    więcej »

  • Ryzyka związane z prowadzeniem akcji promocyjnych - III edycja

    2013.11.25-26 | Knowledge Village | Warszawa
    ikonka - konkursy II kw

    Urządzanie konkursów i loterii jest wśród przedsiębiorców bardzo popularnym sposobem na reklamę swoich produktów i usług, a przede wszystkim wsparciem  działań sprzedażowych, zdobyciem klientów oraz promocją dla firmy.
    Aby odnieść sukces marketingowy  i sprzedażowy akcje powinny być bardzo dobrze przygotowane zarówno pod względem organizacyjnym jak i prawnym.  Jak się jednak okazuje, sporządzenie poprawnego regulaminu nie jest rzeczą prostą.

    Za niedozwolone zapisy w regulaminach UOKiK  regularnie nakłada kary pieniężne na przedsiębiorców, dlatego też  przed stworzeniem regulaminu, warto najpierw sprawdzić w rejestrze czy zaplanowane postanowienia nie figurują czasem w rejestrze klauzul niedozwolonych, aby nie narazić firmy, na wysokie kary pieniężne i kłopoty związane z nadszarpnięciem reputacji.

    Udział w warsztatach to   gwarancja   zdobycia   niezbędnej   wiedzy   gotowej   do  wykorzystania w praktyce codziennej pracy.

     

    TRANSMISJA ONLINE:
    Istnieje możliwość udziału w warsztatach na odległość, dzięki bezpośredniej i interaktywnej transmisji online. Decydując się na taką formę udziału, otrzymujecie Państwo komplet prezentacji wszystkich Prelegentów, bezpośrednią transmisję wszystkich wykładów i ćwiczeń, a także możliwość zadawania pytań w czasie rzeczywistym – poprzez forum obsługiwane przez moderatora.
    Transmisja online to możliwość udziału w warsztatach bez konieczność podróżowania – szczególnie polecamy takie rozwiązanie dla osób pracujących w dużej odległości od Warszawy.

    więcej »