Masz pytania? Zadzwoń +48 22 314 14 30

Konferencje

CUSTOMER CONGRESS

2015-09-28 | Warszawa
logo customer

Już 28 września 2015 roku zaprezentujemy całkiem nową odsłonę naszego flagowego wydarzenia Customer Congress, który odbędzie się w hotelu Mercure Centrum, w Warszawie.

Przedsięwzięcie powstało w połączeniu dwóch projektów Forum Dyrektorów Obsługi Klienta oraz Contact Center. Wydarzenia są ze sobą ściśle powiązane, sprawne działy Call Center oraz Obsługi Klienta to klucz do sukcesu każdej firmy.

Hasło przewodnie kongresu to Customer Experience – podróż przez doświadczenia klienta.

Obecnie zmiana zachowań konsumentów oraz ewolucja ich świadomości stanowi ogromne wyzwanie. Klienci mają dziś dostęp do obszernych informacji o produktach, cenach, opinii innych klientów. Pojawienie się nowych środków komunikacji zmniejszyło skuteczność tradycyjnych strategii. „Sprawdzone” metody przestają się już sprawdzać.

Jak działać wielokanałowo, stawiając na identyfikację, poznanie i zaangażowanie klienta. Jak pozyskać uwagę klienta i zachęcić go do trwałej bezpośredniej relacji z marką. Jakie rozwiązania obecne na rynku umożliwiają firmom zwiększenie skuteczności poprzez segmentację klientów? Podczas Kongresu uczestnicy wysłuchają licznych prezentacji eksperckich, warsztatowych oraz dyskusji panelowych.

Customer Congress obfitować będzie w liczne inspiracje. Zachęcamy do aktywnego uczestnictwa w prelekcjach i życzymy owocnego udziału w kongresie.

Zapraszamy do udziału!

customercongress.pl

Nadchodzące wydarzenia: