Masz pytania? Zadzwoń +48 22 314 14 30
konferencja

EXCEL FUNDAMENTEM ZARZĄDZANIA CALL CENTER

Praktyczny warsztat wykorzystania arkusza kalkulacyjnego w zarządzaniu call center

2015.02.16-17 | Digital Knowledge Village | Warszawa
Excel-kw

PRAKTYCZNY WARSZTAT WYKORZYSTANIA ARKUSZA KALKULACYJNEGO W ZARZĄDZANIU CALL CENTER

Wdrożenie pełnego garnituru systemów wspierających zarządzanie w call center jest bardzo kosztowne, a często niewykonalne również z przyczyn organizacyjnych. Być może właśnie dlatego Excel jest podstawowym i najpopularniejszym narzędziem wspierającym zarządzanie call center na całym świecie.

Dlaczego warto?

Excel w aktualnej wersji daje ogromne możliwości analizy i prezentacji danych, które niezwykle mogą ułatwić monitorowanie i zarządzanie pracą call center. Warsztat ma na celu prezentację praktycznych możliwości wykorzystania tego narzędzia w typowych dla call center sytuacjach.

Pracujemy tylko w Excelem, każde zagadnienie rozwiązujemy jako praktyczne zadanie, zawsze w kontekście call center.

Dla kogo?

Do uczestnictwa w warsztatach zapraszamy managerów średniego i wyższego szczebla zarządzającymi działami:

  • Contact Center
  • Obsługi Klienta
  • Sprzedaży
Program
  • PRELEGENT Dr Tomasz Głuszkowski - Trener i Konsultant Call Center Training S.C., Wykładowca, Autor publikacji i praktyk zarządzania

  • -

    Rejestracja, poranna kawa i rozpoczęcie warsztatów

    Tomasz Głuszkowski, Trener i Konsultant Call Center Training S.C., Wykładowca, Autor publikacji i praktyk zarządzania
    Tomasz Głuszkowski
    Tomasz Głuszkowski

  • -

    Wprowadzenie do warsztatu i Excela

  • -

    Przerwa na kawę

  • -

    Przegląd technik i możliwości

    a. Propedeutyka budowy kokpitów informacyjnych

    • Różnica między raportem i kokpitem
    •  Zbieranie wymagań i identyfikacja źródeł danych
    •  Kardynalne zasady budowy kokpitów w Excelu
    •  Planowanie aktualizacji, dystrybucji i publikacji raportów

    b. Najlepsze praktyki dotyczące tabel

    • Percepcja danych tabelarycznych
    • Wizualizacja w zestawieniach tabelarycznych

    c. Techniki wizualizacji danych bez wykorzystania wykresów

    • Formatowanie warunkowe w raportach call center
    • Ukryte możliwości Excela d. Praca z wykresami
    • Wprowadzenie do wykresów
    • Wyższy poziom wtajemniczenia w zarządzanie zakresem danych
    • Zaawansowane możliwości formatowania wykresów

    e. Wyznaczanie i prezentowanie trendu

    f. Analiza i prezentacja wyników wydajności i jakości

    • Techniki sugestywnego prezentowania danych
    • Porównanie realizacji z planem

  • -

    Lunch

  • -

    Modelowanie

    • Rozróżnienie danych, analizy i prezentacji
    • Najlepsze praktyki dotyczące budowy modelu danych
    • Techniki pracy z danymi
    • Kluczowe funkcje pracy z danymi

  • -

    Przerwa na kawę

  • -

    Zaawansowane techniki budowy kokpitów informacyjnych

  • -

    Zakończenie pierwszego dnia warsztatów

Program
  • -

    Rejestracja, poranna kawa i rozpoczęcie warsztatów

  • -

    Integracja i wykorzystanie danych zewnętrznych

  • -

    Przerwa na kawę

  • -

    Publikacja kokpitu, udostępnianie raportów

    • Zabezpieczenie modelu przed zmianami
    • Udostępnianie wyników
    • Aktualność danych

  • -

    Lunch

  • -

    Ćwiczenia w zespołach, zadania dodatkowe

  • -

    ZAKOŃCZENIE WARSZTATÓW I WRĘCZENIE CERTYFIKATÓW

Pobierz program:
W celu pobrania pliku pdf prosimy o pozostawienie danych kontaktowych.
*
*
*
*
*
Miejsce
Warszawa | Digital Knowledge Village
ul. Puławska 465
Kontakt bezpośredni