Masz pytania? Zadzwoń +48 22 314 14 30

Konferencje

Forum Dyrektorów Obsługi Klienta

2014-06-09 | Warszawa
FDOK - logo

Forum Dyrektorów Obsługi Klienta – jedno z największych i najbardziej prestiżowych spotkań, którego celem jest strategiczne spojrzenie na klienta, odbędzie się już 9-10 czerwca 2014 w Warszawie.

Podczas Konferencji zaproszeni praktycy skupią się na wskazaniu dobrych praktyk w zakresie strategii obsługi klienta, pomysłów w zakresie jakości obsługi, utrzymania, retencji, ale również budowania lojalności. Rosnąca świadomość klientów, coraz większe możliwości migracji i coraz szybciej zmieniające się trendy powodują, że kluczowym czynnikiem pozwalającym na osiagnięcie sukcesu jest sprostanie oczekiwaniom, dostosowanie standardów i jakości obsługi klienta do jego wymagań.

Nie lada wyzwaniem jest budowanie lojalności wśród klientów oraz działania zmierzające do ograniczenia retencji i zatrzymania klientów.

Podczas konferencji uczestnicy wezmą udział w dwóch inspirujących sesjach plenarnych, a także w wielu prelekcjach w ramach trzech ścieżek tematycznych. Liczne case studies oraz warsztaty pozwolą na znalezienie bardzo ciekawych pomysłów. Konferencja skierowana jest do przedstawicieli wszystkich branż.

Gościem specjalnym Forum będzie Thomas Reby, Global Head of Knowledge Management z firmy eBay z Irlandii!

Nadchodzące wydarzenia: