Masz pytania? Zadzwoń +48 22 314 14 30

Kongresy

IX Kongres Contact Center

2013-09-23 |
Kongres Contact Center

Kongres Contact Center na stałe wpisał się w kalendarz corocznych spotkań branży a jego wysoką jakość potwierdzili Uczestnicy poprzednich edycji. IX edycja tego projektu odbędzie się 23-24 września 2013 r. w Warszawie.


Celem  Kongresu  Contact  Center  jest  prześledzenie największych  wyzwań  stojących  przed  branżą  oraz identyfi kację najważniejszych trendów pojawiających się w telesprzedaży i obsłudze klienta w Polsce oraz na świecie.

Dowiesz się:

  • Jak znacząco zredukować koszta wykorzystując model Cloud Computing w CC?
  • Jak wprowadzić automatyzację procesów biznesowych związanych z obsługą Klienta?
  • Jak wprowadzić rozwiązanie IVVR i zarobić na tym?
  • Jak CC może odpowiadać na potrzeby Klientów wyrażone w mediach społecznościowych?

Serdecznie zapraszamy do współpracy.

Napisz do nas

Nadchodzące wydarzenia: