Masz pytania? Zadzwoń +48 22 314 14 30
konferencja

NOWE PRAWO KONSUMENCKIE - Najważniejsze zmiany dotyczące obowiązków sprzedawcy, e-handlu, reklamacji i umów zawieranych na odległość

2014.06.25-26 | Digital Knowledge Village | Warszawa
prawokonsumenckie

Nowa ustawa  o prawach konsumenta zasadniczo wpłynie na relacje sprzedawca-klient. Polski handel czeka rewolucyjna zmiana podyktowana unijną dyrektywą konsumencką. Najważniejsze zmiany dotkną przedsiębiorców zawierających umowy z konsumentami za pośrednictwem Internetu, na odległość. Regulacje wejdą w życie w ciągu kilku miesięcy i dotyczą zarówno sprzedaży tradycyjnej, jak i sprzedaży przez Internet oraz przez akwizytorów. W jaki sposób przygotować się na nadchodzące zmiany i jak zapewnić sobie i swojej firmie stabilność i dobre relacje z klientami? W jaki sposób rozwiązywać kwestie sporne i jak to robią najlepsi? Na te i inne pytania znajdą Państwo odpowiedzi podczas naszych warsztatów.

Dlaczego warto?

GŁÓWNE ZAGADNIENIA:

·         Zmiany dotyczące umów zawieranych na odległość

·         Obowiązki informacyjne wobec klienta i kary nakładane przez UOKIK

·         Niedozwolone klauzule umowne

·         Nowe obowiązki e-sklepów

·         Reklamacje w świetle najnowszych przepisów

 

TRANSMISJA ONLINE

Istnieje możliwość udziału w warsztatach na odległość, dzięki bezpośredniej i interaktywnej transmisji online. Decydując się na taką formę udziału, otrzymujecie  Państwo  komplet  prezentacji  wszystkich  Prelegentów,  bezpośrednią transmisję wszystkich wykładów i ćwiczeń, a także możliwość zadawania pytań  w  czasie  rzeczywistym  –  poprzez  forum  obsługiwane  przez moderatora. Transmisja online to możliwość udziału w warsztatach bez konieczność podróżowania – szczególnie polecamy  takie  rozwiązanie  dla  osób  pracujących  w  dużej odległości od Warszawy.

BIORĄC UDZIAŁ W WARSZTATACH OTRZYMUJĄ PAŃSTWO ZAŚWIADCZENIE O PUNKTACH SZKOLENIOWYCH DO PRZEDSTAWIENIA W KRAJOWEJ RADZIE RADCÓW PRAWNYCH.

 

Dla kogo?

KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ W WARSZTACIE:

Przedstawiciele działów prawnych, sprzedaży i obsługi klienta
Przedstawiciele  e-sklepów
Prawnicy
Dyrektorzy, Menedżerowie, Specjaliści:  e-Commerce, e-Biznesu, e-Handlu, e-Usług, Sprzedaży,
ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii, Marketingu Online, Wsparcia Sprzedaży
Przedstawiciele firm zajmujących się e-marketingiem, dostarczających rozwiązania dla sektora e-Commerce
Pracownicy sklepów, centrów handlowych, działów obsługi i klienta

Program
  • -

    REJESTRACJA I PORANNA KAWA

  • -

    EUROPEJSKIE KORZENIE NOWELIZACJI PRAWA KONSUMENCKIEGO

    Aleksandra Kunkiel-Kryńska, Wierzbowski Eversheds S.k.
    kunkiel2
    Aleksandra Kunkiel-Kryńska

    • Harmonizacja prawa konsumenckiego w UE
    • Metody harmonizacji
    • Założenia dyrektywy 2011/83 o prawach konsumentów

  • -

    NOWE PRZEPISY O SPRZEDAŻY. CO KAŻDY POWINIEN WIEDZIEĆ?

    Aleksandra Kunkiel-Kryńska, Wierzbowski Eversheds S.k.
    kunkiel2
    Aleksandra Kunkiel-Kryńska

    • Nowa definicja wady, okres domniemania istnienia wady
    • Wybór uprawnień w razie wady rzeczy
    • Zasady i koszty montażu/demontażu
    • Przyjęcie przez sprzedawcę rzeczy wadliwej
    • Zawiadomienie o wadzie
    • Nowe terminy
    • Regres

  • -

    PRZERWA NA KAWĘ

  • -

    NAJWAŻNIEJSZE ZMIANY W REGULACJI UMÓW ZAWIERANYCH NA ODLEGŁOŚĆ

    Wiktor Rainka, Wierzbowski Eversheds S.k.
    rainka
    Wiktor Rainka

  • -

    CO TRZEBA ZMIENIĆ W ZWIĄZKU Z NOWELIZACJĄ? OBOWIĄZKI INFORMACYJNE I INNE REGULACJE SZCZEGÓLNE

    Wiktor Rainka, Wierzbowski Eversheds S.k.
    rainka
    Wiktor Rainka

    • Nowe obowiązki informacyjne w umowach zawieranych na odległość
    • Nowe obowiązki w zakresie uzyskiwania zgody konsumenta
    • Zmiany w zakresie prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość
    • Nowa kategoria transakcji – dostarczanie treści cyfrowych
    • Rękojmia w miejsce niezgodności towaru z umową w przypadku transakcji z konsumentami

  • -

    PRZERWA NA LUNCH

  • -

    NOWE OBOWIĄZKI INFORMACYJNE WOBEC KLIENTA A UOKIK

    Paulina Józefczuk, Wierzbowski Eversheds S.k.
    jozefczuk
    Paulina Józefczuk

    • Naruszenie przepisów ustawy jako naruszenie zbiorowych interesów konsumentów
    • Metody wykrywania i ścigania naruszeń przez UOKiK
    • Kary za naruszenie obowiązku informacyjnego oraz e-sklepy - przykłady z orzecznictwa UOKiK

  • -

    PRZERWA NA KAWĘ

  • -

    KLAUZULE ABUZYWNE – PODSUMOWANIE NAJNOWSZEGO ORZECZNICTWA SOKIK

    Wiktor Rainka, Wierzbowski Eversheds S.k.
    rainka
    Wiktor Rainka

    • Co dalej z rejestrem klauzul?

  • -

    ZAKOŃCZENIE PIERWSZEGO DNIA WARSZTATÓW

Program
  • -

    REJESTRACJA I PORANNA KAWA

  • -

    TREŚCI CYFROWE W NOWEJ USTAWIE O PRAWACH KONSUMENTA

    Krzsztof Korus, dLK Korus Okoń Radcowie Prawni
    korus1
    Krzsztof Korus

    •   Pojęcie „treści cyfrowych” w nowej ustawie
    •   Obowiązek informacyjny w umowach o dostarczanie treści cyfrowych
    •   Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy o dostarczanie treści cyfrowych
    •   Zasady reklamacji treści cyfrowych

  • -

    ZAWIERANIE UMÓW PRZEZ TELEFON – DOTYCHCZASOWE PRZEPISY ORAZ ZMIANY

    Rafał Kłoczko, Kancelaria Prawna Domański Zakrzewski Palinka
    Jakub Kubalski, Kancelaria Prawna Domański Zakrzewski Palinka
    kloczko
    Rafał Kłoczko
    kubalski
    Jakub Kubalski

    • Dotychczasowe zasady
    • Obowiązki informacyjne – mniej obszerny katalog aniżeli przy zawieraniu umów on-line?
    • Obowiązek podwójnego „potwierdzania” umowy zawartej przez telefon
    • Role-play

  • -

    PRZERWA NA KAWĘ

  • -

    NOWE OBOWIĄZKI DOTYCZĄCE SKLEPÓW INTERNETOWYCH

    Piotr Suski, Markiewicz & Sroczyński Kancelaria Radców Prawnych
    Suski
    Piotr Suski

    • przegląd przepisów dotyczących handlu elektronicznego przed i po wejściu w życie ustawy o prawach konsumenta
    • nowa regulacja dotycząca tzw. płatności dodatkowych
    • jak realizować obowiązki informacyjne z ustawy o prawach konsumenta w przypadku sklepów internetowych
    • szczególne obowiązki informacyjne w zakresie sposobów dostarczenia przedmiotu zamówienia oraz akceptowanych form płatności
    • nowa regulacja dotycząca zamówień z obowiązkiem zapłaty - sposób realizacji nowych obowiązków na stronach internetowych

  • -

    PRZERWA NA LUNCH

  • -

    ASPEKTY PRAKTYCZNE OBSŁUGI REKLAMACJI W OKRESIE ZMIAN PRAWNYCH

    Andrzej Piróg, Grupa Szkoleniowo-Doradcza "Trzymaj klasę" i Portal ObslugaReklamacji.pl
    Andrzej Piróg
    Andrzej Piróg

    • Wsparcie dla pracowników gwarancją dostosowania się do zmian prawnych
    • Dostosowanie narzędzi firmowych
    • Zmiana kultury organizacyjnej firmy
    • Edukacja Klientów

  • -

    ZAKOŃCZENIE DRUGIEGO DNIA WARSZTATÓW I ROZDANIE CERTYFIKATÓW

Pobierz program:
W celu pobrania pliku pdf prosimy o pozostawienie danych kontaktowych.
*
*
*
*
*
Miejsce
Warszawa | Digital Knowledge Village
ul. Puławska 465
Kontakt bezpośredni