Masz pytania? Zadzwoń +48 22 314 14 30
konferencja

Ochrona danych osobowych w działalności marketingowej - nowe regulacje prawne i orzecznictwo

2012.10.10-11 | Knowledge Village | Warszawa
ikonka - ODO

Serdecznie zapraszamy na warsztaty, podczas których powiemy o nadchodzących  zmianach w prawie ochrony danych osobowych, do których powinniśmy zacząć się przygotowywać. Eksperci  powiedzą o nowościach w zasadach przetwarzania danych osobowych i ich wpływie na działalność marketingową oraz o tym co szykuje nam Prawo telekomunikacyjne.

Dlaczego warto?

Warto wziąć udział w warsztatach, aby dowiedzieć się:

  • jak zgodnie z prawem pozyskiwać dane osobowe
  • jakie informacje należy przekazać osobom, których dane przetwarzamy
  • kto bierze udział w przetwarzaniu danych osobowych i jaki jest jego status
  •  jakie planowane są zmiany w ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną
  •  jak właściwie zorganizować przepływ danych pomiędzy portalem a administratorem
  • jak zbierać dane „klientów z polecenia”


W celu przybliżenia tych zagadnień, a także wskazania właściwych rozwiązań, proponujemy Państwu spotkanie podczas którego umożliwimy uzyskanie odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania w praktyce przedsiębiorców.

Dla kogo?

Warsztaty skierowane do wszystkich osób, odpowiedzialnych za bazy danych i wykorzystujących je w swojej pracy, a przede wszystkim:

•    Dział Prawny
•    Dział Marketingu
•    Dyrektorzy i Kierownicy Działu Obsługi Klienta
•    Dyrektorzy i Kierownicy ds. CRM
•    Administratorzy bezpieczeństwa informacji
•    Osoby kierujące projektami związanymi z przetwarzaniem danych (informacji)
•    Pełnomocnicy ds. ochrony informacji

Program
  • dr Paweł Litwiński, Barta Litwiński Kancelaria Radców Prawnych i Adwokatów
    Paweł Litwiński
    dr Paweł Litwiński

    PROWADZĄCY I DZIEŃ WARSZTATÓW

    dr Paweł Litwiński – Adwokat, Partner, Kancelaria Barta Litwiński Kancelaria Radców Prawnych i Adwokatów

  • -

    Rejestracja, poranna kawa i rozpoczęcie warsztatów

  • -

    Zmiany w prawie ochrony danych osobowych. Przegląd ustawodawstwa krajowego i europejskiego

    • Projekt rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie ochrony danych osobowych – najważniejsze zmiany w zasadach przetwarzania danych osobowych i ich wpływ na działalność marketingową
    • Nowelizacja ustawy o ochronie danych osobowych
    • Cookies, czyli co nam szykuje Prawo telekomunikacyjne

  • -

    Przerwa na kawę

  • -

    Zasady przetwarzania danych osobowych

    • Co to są dane osobowe?
    • Dane osobowe przedsiębiorców
    • Dane osobowe a korzystanie ze środków komunikacji elektronicznej: adres e-mail, adres IP, cookies
    • Kto bierze udział w przetwarzaniu danych osobowych i jaki jest jego status?
    • Podstawowe obowiązki związane z przetwarzaniem danych osobowych

  • -

    Lunch

  • -

    Wykorzystanie danych osobowych w działalności marketingowej

    • Jak zgodnie z prawem pozyskiwać dane osobowe? 
    • Jakie informacje należy przekazać osobom, których dane przetwarzamy? 
    • Jakie zgody należy zebrać? 
    • Jak zawrzeć umowę powierzenia danych osobowych do przetwarzania?

  • -

    Przerwa na kawę

  • -

    Case study

    • Rejestracja zbioru danych osobowych w GIODO
    • Kontrola GIODO 
    • Umowy związane z przetwarzaniem danych osobowych 
    • Skrypty rozmów

  • -

    Zakończenie pierwszego dnia warsztatów

Program
  • dr Zbigniew Okoń, Maruta Wachta sp.j.
    Zbigniew Okoń - nowe
    dr Zbigniew Okoń

    PROWADZĄCY II DZIEŃ WARSZTATÓW

    dr Zbigniew Okoń - Partner, dLK Korus Okoń Radcowie Prawni

  • -

    Rejestracja, poranna kawa i rozpoczęcie warsztatów

  • -

    Świadczenie usług marketingowych z wykorzystaniem danych osobowych

    • Udostępnianie danych osobowych dla celów marketingowych 
    • Marketing własnych i cudzych towarów i usług 
    • Dane osobowe w multipartnerskich przedsięwzięciach marketingowych 
    • Przetwarzanie danych osobowych przez agencję reklamową w ramach akcji organizowanych na zlecenie klienta – stanowisko GIODO i podejście innych organów 
    • Wykorzystanie danych objętych tajemnicą (telekomunikacyjną, bankową, ubezpieczeniową) dla potrzeb akcji promocyjnej organizowanej przez agencję reklamową

  • -

    Przerwa na kawę

  • -

    Ochrona prywatności w komunikacji marketingowej

    • Komunikacja w kanale SMS i e-mail – wymogi prawne i nowe tendencje w praktyce UKE 
    • Przesyłanie informacji handlowej drogą elektroniczną a marketing bezpośredni z użyciem automatycznych systemów wywołujących 
    • Planowane zmiany w ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną a działalność marketingowa w Internecie

  • -

    Lunch

  • -

    Marketing a media społecznościowe

    • Jak właściwie zorganizować przepływ danych pomiędzy portalem a administratorem
    • Czy i kiedy zbierać zgody użytkowników na przetwarzanie danych osobowych
    • Czy należy uwzględnić zasady i politykę prywatności administratora portalu społecznościowego
    • Jak zbierać dane „klientów z polecenia”

  • -

    Przerwa na kawę

  • -

    Case study

    • Loteria promocyjna organizowana przez agencję reklamową – kto jest administratorem danych, jak zorganizować przepływ danych pomiędzy klientem a agencją
    • Postanowienia regulaminu konkursu, organizowanego na portalu społecznościowym, odnoszące się do danych osobowych
    • Model przepływu danych w multiparnerskiej akcji promocyjnej

  • -

    Zakończenie warsztatów i wręczenie certyfikatów

Pobierz program:
W celu pobrania pliku pdf prosimy o pozostawienie danych kontaktowych.
*
*
*
*
*
Miejsce
Warszawa | Knowledge Village
ul. Wiertnicza 141
Kontakt bezpośredni