Masz pytania? Zadzwoń +48 22 314 14 30

Press center

Workforce Management - kluczowe aspekty zarządzania CC

IX Kongres Contact Center to największa i najbardziej prestiżowa konferencja poświęcona tematyce Contact Center. Spotkanie liderów branży CC odbędzie się w dniach 23-24 września 2013 w Hotelu Mercure Centrum w Warszawie.

Kongres Contact Center to najlepsze miejsce do wspólnego  wypracowywania  strategicznych rozwiązań,  opierając  się  na  doświadczeniach zaproszonych Gości.  Tematy przewodnie kolejnej edycji to przede wszystkim: Customer  Experience,  Workforce  Management oraz Technologia i CC Metrics.

Jednym z gości specjalnych będzie Ger Koole. Prelegent jest matematykiem z doświadczeniem w badaniach operacyjnych i teorii prawdopodobieństwa. Posiada bardzo duże doświadczenie w zakresie stosowania tych technik w sektorze usług, w szczególności w call center i systemie opieki zdrowotnej. Jest profesorem na VU University Amsterdam i współzałożycielem CCmath, firmy specjalizującej się w zakresie zarządzania personelem. Z zamiłowania jest przewodnikiem górskim i instruktorem narciarskim.

Ger Koole podczas prezentacji skupi się na 10 najważniejszych aspektach nietechnicznych z zakresu zarządzania Call Center. Workforce Management w dużej mierze jest obszarem nieodkrytym przez Managerów Call Center. Lepsze zrozumienie prowadzi do trafniejszych decyzji w zakresie WFM, a co za tym idzie do efektywniej działającego Call Center.

Kongres organizowany jest przez Nowoczesną Firmę SA - medium wiedzy dla biznesu. Więcej informacji: kongrescontactcenter.pl