Masz pytania? Zadzwoń +48 22 314 14 30

Press center

Analiza i prognozowanie w Contact Center

Dostępne obecnie systemy wsparcia procesów obsługi i sprzedaży umożliwiają raportowanie nieskończenie wielkiej liczby wskaźników. Podczas dwóch dni warsztatów przedstawione zostaną praktyczne modele zarządzania nimi i przykłady ich zastosowania. Warsztat oparty jest na praktycznych rozwiązaniach i licznych studiach przypadków. Spotkanie zostanie poprowadzone przez Katarzynę Brzozowską (Oriflame Sweden) oraz Rafała Kryńskiego (Allianz Polad). Zapraszamy już 15 i 16 maja!

Główne zagadnienia:

  • Jak wyznaczać wskaźniki – od strategii do dziennego zarządzania

  • Standardy Contact Center 2014 – jakie dane są rzeczywiście kluczowe

  • Prognozowanie – podstawa optymalizacji kosztów

  • Jak stworzyć raport doskonały – niedrogi i ciekawy

  • Proces zarządzania jakością na podstawie analizy danych

Sprawdź program!

Więcej informacji:  katarzyna.ciszak@nowoczesnafirma.pl ; tel. +48 /22/ 314 14 30