Masz pytania? Zadzwoń +48 22 314 14 30
konferencja

Procesy zakupowe w praktyce

OPTYMALIZACJA RYZYKA ZAKUPÓW ORAZ ZARZĄDZANIE KOSZTAMI
 

2013.02.26-27 | Knowledge Village | Warszawa
zakupy- kw.

Podczas warsztatu omówione zostaną kwestie związane z optymalizacją zakupową, usprawnieniem procesów zaopatrzenia oraz minimalizowania ryzyka związanego z zakupami.

Zaproszeni praktycy i eksperci z firm B/S/H, Infosys BPO Poland, Kompania Piwowarska, OptiBuy, British American Tobacco Polska oraz Brad Consulting poruszą temat jednego z kluczowych działów w każdej firmie, który ma istotny wpływ na wynik finansowy firmy i stanowi bardzo ważny element w generowaniu oszczędności, a także bezpośrednio wpływa na działanie działów produkcji, sprzedaży i magazynów.

Dlaczego warto?

SERDECZNIE ZAPRASZAM NA WARSZTATY, PODCZAS KTÓRYCH ZAPROSZENI EKSPERCI POWIEDZĄ:

  • Jak zwiększyć elastyczność i efektywność systemu zakupów
  • Jak prognozować zapotrzebowanie i zaplanować zakupy
  • W jaki sposób przygotować się do analizy TCO
  • W jaki sposób gromadzić dane oraz identyfi kować koszty
  • Jakie typy umów stosować we współpracy z dostawcami
  • Jak minimalizować ryzyko związane z zakupami
Dla kogo?
  • Zarządzający obszarem zakupów i zaopatrzenia
  • Dyrektorzy i Kierownicy ds. Zakupów, Zaopatrzenia
  • Menedżerowie odpowiedzialni za zakupy, zaopatrzenie
  • Dyrektorzy i Menedżerowie Logistyki
  • Dyrektorzy i Kierownicy ds. Administracyjnych
  • Menedżerowie innych działów, zaangażowani w planowanie i realizację zakupów/zaopatrzenia

 

 

 

Program
  • -

    Rejestracja, poranna kawa i przywitanie uczestników

  • -

    Procesy zakupowe a strategia. Zoptymalizowany proces zarządzania umowami jako klucz do wdrożenia strategii zakupowej?

    Magdalena Matczak, B/S/H
    Matczak Magdalena
    Magdalena Matczak

    Dlaczego podpisujemy umowy z dostawcą? Aby uczynić zadość wymaganiom działu prawnego? Żeby w razie konfliktu móc powołać się na odpowiednie zapisy? A może umowa jest ważnym krokiem w procesie wdrożenia strategii zakupowej?

    W czasie tej sesji, chciałabym porozmawiać z Państwem o kilku możliwych wariantach procesu zarządzania umowami, o narzędziach IT, z których wsparcia możemy skorzystać. I o tym, czy można po podpisaniu umowy zamknąć ją w szafie i powiedzieć, że dział zakupów zakończył już swoją pracę.

     

  • -

    Przerwa na kawę

  • -

    Harmonizacja procesów zakupowych a outsourcing

    Izabela Walczak, Infosys BPO Poland Sp. z o.o.
    Izabela Walczak
    Izabela Walczak

    CASE STUDY

    • Metodologia harmonizacji procesów
    • Poziomy i obszary harmonizacji w zakupach w perspektywie outsourcingu
    • Narzędzia, rozwiązania i procedury wspierające harmonizację
    • Studium przypadku

  • -

    Lunch

  • -

    Dlaczego samo obniżanie cen zakupu nie prowadzi wprost do osiągnięcia oszczędności?

    Jakub Jasnos, Brad Consulting
    Jakub Jasnos

    • Oszczędzanie – podejście popularne oraz najlepsze praktyki
    • Rola budżetowania w procesie optymalizacji wydatków
    • Oszczędności poprzez zarządzanie popytem wewnętrznym
    • Centralizacja zakupów
    • Korzyści płynące z udziału w Grupie zakupowej
       

  • -

    Przerwa na kawę

  • -

    Procesy zakupowe – przykłady uzyskiwania oszczędności w różnych obszarach

    Mateusz Borowiecki, OptiBuy Procurement Solutions
    Mateusz Borowiecki
    Mateusz Borowiecki

    CASE STUDY

    • Analiza procesów zakupowych
    • Narzędzia podnoszące efektywność kosztową
    • Metody pomiaru oszczędności
    • Przykłady projektów oszczędnościowych

    a) usługi sprzątania

    b) energia elektryczna

    c) tace papierowe

  • -

    Zakończenie pierwszego dnia warsztatów

Program
  • -

    Rejestracja, poranna kawa i przywitanie uczestników

  • -

    Prawne aspekty negocjacji i zawierania umów sprzedaży

    Kajetan Kujawiak, Spaczyński, Szczepaniak i Wspólnicy
    Kajetan Kujawiak
    Kajetan Kujawiak

    • Podstawowe elementy umów: sprzedaży, dostawy oraz o dzieło
    • Uprawnienia kupujących wynikające z rękojmi i gwarancji
    •  Rodzaj i charakter niekorzystnych dla kupujących klauzul umownych
    • Podstawowe zasady skutecznych negocjacji

  • -

    Przerwa na kawę

  • -

    Outsourcing zakupów

    Agnieszka Wawrowska, British American Tobacco Polska S.A.
    Wawrowska Agnieszka
    Agnieszka Wawrowska

    CASE STUDY: Agrega, jako strategiczny partner zakupowy

    • Czym jest outsourcing zakupów i jakie są jego formy
    • Zastosowanie, główne zalety i wady outsourcingu w zakupach

  • -

    Lunch

  • -

    Identyfikacja kosztów całkowitych i sposoby ich optymalizacji

    Mateusz Argasiński, Kompania Piwowarska S.A.
    Argasiński
    Mateusz Argasiński


    CASE STUDY

        Kiedy podejście TCO ma sens?
        Zarządzanie procesem TCO
        Kluczowe czynniki sukcesu przy wdrażaniu podejścia TCO

  • -

    Zakończenie warsztatów oraz wręczenie certyfikatów

Pobierz program:
W celu pobrania pliku pdf prosimy o pozostawienie danych kontaktowych.
*
*
*
*
*
Miejsce
Warszawa | Knowledge Village
ul. Wiertnicza 141
Kontakt bezpośredni