Masz pytania? Zadzwoń +48 22 314 14 30
konferencja

Przetwarzanie danych osobowych – praktyczna optymalizacja korzyści

Jak maksymalizować zbiory danych

2013.06.24-25 | Knowledge Village | Warszawa
ikonka-odo -kw

W ostatnim czasie Komisja Europejska zaplanowała szereg zmian dotyczących regulacji związanych z ochroną danych osobowych. Zmiany mają ujednolicić zasady posługiwania się danymi osobowymi w UE oraz poprawić ochronę prywatności użytkowników Internetu.
To odpowiedź na niezwykle szybki rozwój technologiczny, dlatego też coraz więcej przedsiębiorstw pozyskuje duże  ilości danych, które muszą gromadzić i przechowywać.

Rosnąca ilość danych wbrew pozorom nie ułatwia jednak kierowania firmą. Przetwarzanie dużych zbiorów danych to wielkie wyzwanie dla firmy.
Przedsiębiorstwa, które posiadają bazy klientów starają się analizować dane, jakie klienci jej udostępniają w celu zwiększenia swoich dochodów. Jak więc zarządzać informacjami i maksymalizować zyski przedsiębiorstwa?

 

Dlaczego warto?

Specjalnie dla zainteresowanych zagadnieniami administrowania danych i wykorzystania analizy danych stworzyliśmy warsztaty, podczas których zaproszeni eksperci powiedzą m.in

·         jak zgodnie z prawem pozyskiwać i przetwarzać dane ze źródeł ogólnodostępnych

·         co zrobić z archiwalnymi danymi, które przechowuje się np. w hurtowni danych

·         czy administratorzy danych w Polsce będą mogli korzystać z nowych ułatwień

·         co zmienią nowe przepisy prawa europejskiego w zakresie ochrony danych osobowych

·         czy zmiany regulacji będą skutkować zakazem profilowania

·         kiedy musimy mieć zgodę na mailing elektroniczny

Na te i wiele innych pytań odpowie dr Paweł Litwiński  z  Kancelarii Barta Litwiński Kancelaria Radców Prawnych i Adwokatów, Anna Kobylańska z  PwC, dr Zbigniew Okońz Kancelarii dLK Korus Okoń Radcowie Prawni oraz Marek Broda z SALESmanago Marketing Automation.

 

TRANSMISJA ONLINE:
Istnieje możliwość udziału w warsztatach na odległość, dzięki bezpośredniej i interaktywnej transmisji online. Decydując się na taką formę udziału, otrzymujecie Państwo komplet prezentacji wszystkich Prelegentów, bezpośrednią transmisję wszystkich wykładów i ćwiczeń, a także możliwość zadawania pytań w czasie rzeczywistym – poprzez forum obsługiwane przez moderatora. Transmisja online to możliwość udziału w warsztatach bez konieczność podróżowania – szczególnie polecamy takie rozwiązanie dla osób pracujących w dużej odległości od Warszawy.

 

Dla kogo?
  • Dyrektorów /Kierowników ds. CRM
  • Dyrektorów /Kierowników ds. baz danych
  • Dyrektorów /Kierowników ds. bezpieczeństwa informacji
  • Dyrektorów /Kierowników ds. IT
  • Administratorów Bezpieczeństwa Informacji
  • Dyrektorów Działów Marketingu
  • Dyrektorów Działów Sprzedaży
  • Dyrektorów ds. planowania strategii i rozwoju

 

Program
  • -

    Rejestracja, poranna kawa i przywitanie uczestników

  • -

    Źródła pozyskiwania danych osobowych klientów

    dr Paweł Litwiński, Barta Litwiński Kancelaria Radców Prawnych i Adwokatów
    Paweł Litwiński
    dr Paweł Litwiński

    • Pozyskiwanie danych osobowych bezpośrednio od klienta
    • Pozyskiwanie danych osobowych od innych administratorów danych
    • Pozyskiwanie danych osobowych ze źródeł ogólnodostępnych (portale społecznościowe, rejestry publiczne)

  • -

    Specyficzne kategorie danych osobowych powstające w procesie obróbki danych osobowych

    dr Paweł Litwiński, Barta Litwiński Kancelaria Radców Prawnych i Adwokatów
    Paweł Litwiński
    dr Paweł Litwiński

    • Dane dotyczące wykonywania zobowiązań
    • Dane dotyczące stanu zdrowia, poglądów, zainteresowań
    • Segmentacja

  • -

    Przerwa na kawę

  • -

    Zakres przetwarzania danych o klientach

    dr Paweł Litwiński, Barta Litwiński Kancelaria Radców Prawnych i Adwokatów
    Paweł Litwiński
    dr Paweł Litwiński

    • Gdy przepisy określają katalog danych
    • Gdy ocenia samodzielnie administrator danych

  • -

    Cele przetwarzania danych osobowych klientów

    dr Paweł Litwiński, Barta Litwiński Kancelaria Radców Prawnych i Adwokatów
    Paweł Litwiński
    dr Paweł Litwiński

    • Pierwotne i wtórne
    • Zgodne i niezgodne z celem pierwotnym

  • -

    Lunch

  • -

    Planowane zmiany przepisów o ochronie danych osobowych - rozporządzenie UE

    Anna Kobylańska, PwC Legal
    Anna Kobylańska
    Anna Kobylańska

    • Przyczyny i sposób wprowadzenia nowych przepisów o ochronie danych osobowych
    • Najważniejsze zmiany dotyczące uprawnień i obowiązków administratorów danych
    • Czy administratorzy danych w Polsce będą mogli korzystać z nowych ułatwień?
    • Działalność administratorów danych w Internecie - nowe ramy prawne

  • -

    Przerwa na kawę

  • -

    Profilowanie klientów a ochrona danych osobowych - czy zmiany przepisów będą skutkować zakazem profilowania?

    Anna Kobylańska, PwC Legal
    Anna Kobylańska
    Anna Kobylańska

    • Podstawa prawna przetwarzania profili klientów
    • Planowane zmiany przepisów o ochronie danych - wprowadzenie
    • Planowane zmiany przepisów w zakresie profilowania
    • Informowanie klientów o tworzeniu i wykorzystywaniu ich profili

  • -

    Zakończenie pierwszego dnia warsztatów

Program
  • -

    Rejestracja, poranna kawa i rozpoczęcie warsztatów

  • -

    Marketing prowadzony za pomocą środków komunikacji elektronicznej

    dr Zbigniew Okoń, Maruta Wachta sp.j.
    Zbigniew Okoń - nowe
    dr Zbigniew Okoń

    • Zasady prowadzenia mailingu elektronicznego
    • Kiedy potrzebna jest zgoda na przesyłanie informacji handlowej drogą elektroniczną
    • Jak prawidłowo zbierać zgody na marketing elektroniczny
    • Liberalizacja zasad prowadzenia marketingu elektronicznego w ostatniej nowelizacji ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną

  • -

    Przerwa na kawę

  • -

    Marketing z wykorzystaniem automatycznych systemów wywołujących

    dr Zbigniew Okoń, Maruta Wachta sp.j.
    Zbigniew Okoń - nowe
    dr Zbigniew Okoń

    • W jakim zakresie przepisy prawa telekomunikacyjnego regulują na marketing mailowy i SMS-owy
    • Kontrowersyjne decyzje Urzędu Komunikacji Elektronicznej dotyczące loterii SMS
    • Wpływ planowanych zmian przepisów na prowadzenie marketingu elektronicznego
     

  • -

    Lunch

  • -

    Wdrożenia Big Data Marketingu przy użyciu narzędzi Marketing Automation

    Marek Broda, SALESmanago Marketing Automation
    Marek Broda
    Marek Broda

    CASE STUDY

    • Techniki Marketing Automation służące gromadzeniu oraz przetwarzaniu danych budujących Digital Body Language indywidualnego klienta eCommerce
    • Sposoby wykorzystania pozyskanych danych, w czasie zbliżonym do rzeczywistego, do optymalizacji i automatyzacji komunikacji z klientem, w celu zwiększenia konwersji

  • -

    Przerwa na kawę

  • -

    Wdrożenia Big Data Marketingu przy użyciu narzędzi Marketing Automation (c.d.)

    Marek Broda, SALESmanago Marketing Automation
    Marek Broda
    Marek Broda

    CASE STUDY

    • Techniki Marketing Automation służące gromadzeniu oraz przetwarzaniu danych budujących Digital Body Language indywidualnego klienta eCommerce
    • Sposoby wykorzystania pozyskanych danych, w czasie zbliżonym do rzeczywistego, do optymalizacji i automatyzacji komunikacji z klientem, w celu zwiększenia konwersji

  • -

    Zakończenie warsztatów i wręczenie certyfikatów

Pobierz program:
W celu pobrania pliku pdf prosimy o pozostawienie danych kontaktowych.
*
*
*
*
*
Miejsce
Warszawa | Knowledge Village
ul. Wiertnicza 141
Kontakt bezpośredni