Masz pytania? Zadzwoń +48 22 314 14 30
konferencja

ROI w social media marketingu

2012.10.11-12 | Knowledge Village | Warszawa
ikonka ROI

Dzięki ROI możemy monitorować inwestycję w reklamę w porównaniu do zysków jakie one przynoszą i wybierać te reklamy, które dają nam większe korzyści biznesowe.
Serdecznie zapraszamy na warsztaty, podczas których dowiedzą się Państwo  jakich efektów z inwestycji w określone działania marketingowe można spodziewać się w przyszłości. Inwestując pieniądze w kampanię reklamową, oczekujemy zwykle odzyskania tej kwoty oraz osiągnięcia dużych zysków.
 

Dlaczego warto?

Zaproszeni Eksperci z Praktycy.com, Polkomtela, Metamarketing.eu, NewsPoint oraz Socializer podzielą się swoją wiedzą na temat rozwiązań ułatwiających pomiar działań marketingowych, powiedzą o wyzwaniach oraz jakie są najczęstsze problemy związane z mierzeniem komunikacji i jak sobie z nimi radzić.


Podczas praktycznych warsztatów dowiesz się m.in.:

  • jak efektywnie dotrzeć do zdefiniowanych grup docelowych
  • jak dobierać wskaźniki efektywności przy planowaniu działań social media marketingowych
  • w jaki sposób mierzyć nowe trendy i mody w marketingu mediów społecznościowych
  • jak skonstruować własny miernik, jak wybrać istotne dane i dobrać odpowiednie działania
  • jak dobrać najbardziej wydajne narzędzia social media dla naszego produktu bądź usługi
  • Warsztaty będą doskonałą okazją do dyskusji poświęconej problematyce pomiaru efektywności działań marketingowych, z którą borykają się Państwo w codziennej pracy
  • Specjaliści powiedzą jak postępować, czego unikać oraz jak wykorzystywać media społecznościowe, aby uzyskać zamierzony efekt
Dla kogo?


W warsztatach powinien wziąć udział:

  •     Manager marketingu
  •     Kierownik marketingu
  •     Specjalista ds. marketingu sieciowego
  •     Content Manager
  •     Kierownik ds. badań i rozwoju
  •     Kierownik ds. promocji
  •     Kierownik ds. reklamy
  •     Specjalista ds. PR
  •     Pracownik działu marketingu
Program
  • -

    Rejestracja, poranna kawa i rozpoczęcie warsztatów

  • -

    Praktyczne aspekty marketingu w social media

    Piotr Krawiec, Praktycy.com
    Piotr Krawiec
    Piotr Krawiec

    CASE STUDY   Dell, Burberry, Old Spice, Naked Pizza, Jimmy Choo, Nantes.pl

    • Mierniki sukcesu lub porażki działań social media marketingowych
    • Nowe trendy i mody w marketingu mediów społecznościowych – jak je mierzyć
    • Przykłady udanych działań wizerunkowych i sprzedażowych realizowanych, w Polsce i na świecie, przy wykorzystaniu social media

  • -

    Przerwa na kawę

  • -

    Społecznościowy zawrót głowy: jak rozmawiać i słuchać z wyselekcjonowaną grupą?

    Tomasz Broda, Polkomtel SA
    Tomasz Broda
    Tomasz Broda

    • Jak efektywnie dotrzeć do zdefiniowanych grup docelowych w social media marketingu - narzędzia i ich skuteczność
    • Analiza informacji zwrotnych – jak wybrać istotne dane i dobrać odpowiednie działania

  • -

    Lunch

  • -

    Jak zaplanować i zmierzyć ROI w mediach społecznościowych?

    Grzegorz Urban, Metamarketing.eu, wcześniej dyrektor marketingu UPS Polska
    Grzegorz Urban
    Grzegorz Urban

    • Jak dobierać wskaźniki efektywności przy planowaniu działań social media marketingowych
    • Kluczowe zasady doboru narzędzi analitycznych w zależności od założonych celów

  • -

    Zakończenie pierwszego dnia warsztatów

Program
  • -

    Rejestracja, poranna kawa i przywitanie uczestników

  • -

    Zasady skutecznego pomiaru działań social media marketingowych - narzędzia pomiaru, metody badawcze i mierniki

    Anna Miotk, NetSprint.pl
    Anna Miotk
    Anna Miotk

    • Za pomocą jakich narzędzi można mierzyć efekty działań w social media
    • Czy metoda badawcza ma wpływ na narzędzie?
    • Jak skonstruować własny miernik?
       

  • -

    Przerwa na kawę

  • -

    Wyzwania i problemy związane z mierzeniem komunikacji w Internecie - próba standardów

    Anna Miotk, NetSprint.pl
    Anna Miotk
    Anna Miotk

    • Wyzwania mierzenia komunikacji w social media
    • Najbardziej dyskusyjne kwestie – czy Facebook mierzy, to, co mówi, że mierzy? Do czego może służyć Klout? Czy da się zmierzyć wpływ w internecie? A co z ROI?
    • Czy istnieją standardy mierzenia komunikacji? Próby podejmowane przez Internet Advertising Bureau Polska czy Association for Measurement and Evaluation of Communication

  • -

    Lunch

  • -

    Dobór najbardziej efektywnych narzędzi social media dla naszego produktu/usługi

    Łukasz Dębski, Socializer SA
    Łukasz  Dębski
    Łukasz Dębski

    • Dostępne narzędzia miernicze – kluczowe funkcjonalności w działaniach social media marketingowych
    • Najważniejsze serwisy social media w Polsce - możliwości mierzenia skuteczności działań – praktyczne przykłady
    • Ćwiczenia dla uczestników - analiza wybranych nazw marek, a także związanych z nimi słów kluczowych

  • -

    Przerwa na kawę

  • -

    Mierzenie efektów działań na Facebooku – jak robią to najlepsi

    Łukasz Dębski, Socializer SA
    Łukasz  Dębski
    Łukasz Dębski

    • Skuteczna analiza bezpośrednich działań na Facebooku za pomocą statystyk dostępnych w serwisie
    • Analiza pośrednich działań na Facebooku i innych serwisach społecznościowych – przykłady success stories

  • -

    Zakończenie warsztatów i wręczenie certyfikatów

Pobierz program:
W celu pobrania pliku pdf prosimy o pozostawienie danych kontaktowych.
*
*
*
*
*
Miejsce
Warszawa | Knowledge Village
ul. Wiertnicza 141
Kontakt bezpośredni