Masz pytania? Zadzwoń +48 22 314 14 30
konferencja

SPRZEDAŻ I MARKETING W SYMBIOZIE

Generowanie popytu i automatyzacja marketingu

2012.12.04-05 | Knowledge Village | Warszawa
generowanie popyu - ikonka

Celem warsztatów jest zdobycie umiejętności projektowania i prowadzenia kampanii generowania popytu (generowania leadów sprzedażowych), przy użyciu narzędzi automatyzacji marketingu, w celu podniesienia efektywności sprzedaży.

Zakres tematyczny warsztatów to podstawowa wiedza na temat kompleksowych kampanii generowania popytu, w tym planowania kampanii i obliczania zwrotu z inwestycji w marketing, projektowania cyklu sprzedażowego wspólnego dla działów sprzedaży i marketingu, klasyfikacji i pielęgnacji leadów, projektowania reguł automatyzacyjnych oraz raportowania.


Zakres tematyczny ujęty w oryginalnych określeniach anglojęzycznych:
•    Demand Generation (Lead Generation, Revenue Marketing)
•    Lead Scoring, Lead Nurturing
•    Sales and marketing alignment
•    Pipeline generation, sales funnel
•    Content marketing
•    Social Media Marketing

Dlaczego warto?
  • Jeśli szukasz nowej przewagi konkurencyjnej dla firmy
  • Jeśli odpowiadasz za sprzedaż i brak Ci leadów lub te, które dostajesz nie stają się klientami
  • Jeśli odpowiadasz za zbieranie leadów lecz efektywność sprzedaży jest niezadowalająca
  • Jeśli odpowiadasz za wydatki marketingowe i chcesz pokazać firmie realny zwrot z tych inwestycji
  • Jeśli chcesz wykorzystać gromadzone dane o potencjalnych klientach w celu przygotowania ich do zakupu
  • To ten warsztat jest dla Ciebie!

Forma warsztatów
•    Prezentacja wiedzy z zakresu tematycznego szkolenia
•    Warsztatowe ćwiczenia praktyczne w grupach i omówienie rezultatów
•    Praktyczna prezentacja działania systemu do automatyzacji marketingu i jego funkcji
•    Omówienie studium przypadków firm: McAffe Intel Company, Adobe, UPS, Rainbow Tours, Opsview

Dla kogo?

Warsztaty skierowane są przede wszystkim do:

•    Osób zarządzających działami sprzedaży i marketingu
•    Osób odpowiedzialnych za planowanie kampanii sprzedażowych
•    Osób zarządzający marketingowymi bazami danych i programami leadowymi
•    Osób prowadzących kampanie marketingu internetowego oraz odpowiedzialnych za strony www
•    Szefów IT chcących aktywnie wspierać rozwój sprzedaży i generowanie biznesu w firmach

Program
  • Grzegorz Urban, Metamarketing.eu, wcześniej dyrektor marketingu UPS Polska
    Grzegorz Urban
    Grzegorz Urban

    PROWADZĄCY WARSZTATY

    Grzegorz Urban - Ekspert ds. projektów generowania popytu i automatyzacji marketing oraz zarządzania przychodami

  • -

    Rejestracja, poranna kawa i rozpoczęcie warsztatów

  • -

    CZYM SĄ PROJEKTY GENEROWANIA POPYTU I AUTOMATYZACJI MARKETINGU?

    GLOBALNE TRENDY I WYZWANIA STOJĄCE PRZED MARKETINGIEM I SPRZEDAŻĄ - WPROWADZENIE

    OKREŚLENIE STRATEGII DLA PROJEKTÓW GENEROWANIA POPYT

  • -

    Przerwa na kawę

  • -

    SOJUSZ DZIAŁÓW SPRZEDAŻY I MARKETINGU

    • Jeden plan i jeden lejek sprzedażowy. Wspólne definicje profilu idealnego klienta oraz potencjalnego klienta, Marketingowo Zakwalifikowanego Leada, Sprzedażowo Zakwalifikowanego Leada
    • Uzgodnienie odpowiedzialności za jakość zbieranych danych i poszczególne działania w procesie generowania popytu
    • Wspólne miary sukcesu

  • -

    Lunch

  • -

    BUDOWANIE PROFILI IDEALNEGO KLIENTA

    • Ćwiczenie praktyczne

  • -

    Przerwa na kawę

  • -

    SPOSÓB PLANOWANIA CELÓW PROJEKTU GENEROWANIA POPYTU I ZWROTU Z INWESTYCJI W MARKETING

    •    Ćwiczenie praktyczne
     

    ŹRÓDŁA POTENCJALNYCH NAMIARÓW SPRZEDAŻOWYCH

  • -

    Zakończenie pierwszego dnia warsztatów

Program
  • -

    Rejestracja, poranna kawa i rozpoczęcie warsztatów

  • -

    PROJEKTOWANIE PROCESU GENEROWANIA POPYTU

     

    Segmentacja leadów i klasyfikacja leadów (Lead scoring)

    • Case study: McAffe Intel Company (spadek liczby leadów o 35% przy 4-krotnym wzroście stopy konwersji)
    • Ćwiczenie praktyczne

    Pielęgnacja leadów (lead nurturing)

    • Ćwiczenie praktyczne

    Etapy lejka sprzedażowego

    Obieg leadów sprzedażowych

    Digital body language

    • Przykłady praktyczne na podstawie oprogramowania do automatyzacji marketingu

  • -

    Przerwa kawowa

  • -

    NARZĘDZIA POMIARU I ANALIZY EFEKTÓW PROJEKTU GENEROWANIA POPYTU

  • -

    Lunch

  • -

    NARZĘDZIA GENEROWANIA POPYTU

    Grzegorz Błażewicz, Benhauer
    Grzegorz Błażewicz
    Grzegorz Błażewicz

    Automatyzacja marketingu

    • przykłady praktyczne na podstawie oprogramowania do automatyzacji marketingu


    - tworzenie Reguł Automatyzacji
    - przygotowywanie szablonów emaili automatycznych
    - przygotowywanie emaili do wysyłek automatycznych
    - tworzenie kampanii Lead Nurturing i programów Drip Marketing
    - Automatyzacja marketingu w procesie sprzedażowym

  • -

    Przerwa na kawę

  • -

    CASE STUDY: Opsview (przykład wdrożenia od wyboru dostawcy do wzrostu przychodów o 178%)

  • -

    Zakończenie warsztatów i wręczenie certyfikatów

Pobierz program:
W celu pobrania pliku pdf prosimy o pozostawienie danych kontaktowych.
*
*
*
*
*
Miejsce
Warszawa | Knowledge Village
ul. Wiertnicza 141
Kontakt bezpośredni