Masz pytania? Zadzwoń +48 22 314 14 30

Kongresy

VIII Kongres Contact Center

2012-09-24 |
GRAFIKA KCC

SPOTKANIE LIDERÓW BRANŻY

W dniach 24-25 września 2012 w Hotelu Radisson Blu w Warszawie odbędzie się VIII Kongres Contact Center (dawniej Siła Telemarketingu) - największa i najbardziej prestiżowa konferencja, o wieloletniej tradycji,  poświęcona tematyce CC. Kongres to dwie równoległe ścieżki tematyczne: customer service i telesales oraz trzy równoległe warsztaty interaktywne.


Podczas nadchodzącej edycji tego wydarzenia zostaną poruszone kluczowe dla branży kwestie:

- Jakość obsługi klienta a redukcja kosztów operacyjnych
- Ewolucja contact center w kierunku profit center
- Skuteczne wykorzystanie i integracja nowych kanałów komunikacji
- Efektywne zarządzanie zespołem w contact center

 

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie:

www.kongrescontactcenter.pl

Nadchodzące wydarzenia: