Masz pytania? Zadzwoń +48 22 314 14 30

Konferencje

X Kongres Contact Center

2014-09-22 | Mercure Centrum Warszawa | Warszawa
XKCCLogo

W dniach 22-23 września 2014 w Hotelu Mercure Centrum w Warszawie odbędzie się X Kongres Contact Center - najbardziej uznana i ceniona przez branżę konferencja o wieloletniej tradycji,  poświęcona tematyce Contact Center. Kongres organizowany jest przez Nowoczesną Firmę SA - medium wiedzy dla biznesu.

Tegoroczny Kongres skupi się wokół największych wyzwań stawianych przed Contact Center zarówno ze strony klientów zewnętrznych i wewnętrznych, oczekiwań pracowników, ale również technologii i nowych trendów. Dużą część poświęcimy tematyce związanej z czynnikiem ludzkim: skupimy się nie tylko na wskazówkach dotyczących efektywnej rekrutacji, zaspokojeniu oczekiwań pracowników, ale również na elastyczności i nowych rozwiązaniach technologicznych tak bardzo wymaganych przez dzisiejszych klientów.

Kongres Contact Center to nie tylko liczne case studies, bogata wiedza branżowa, doświadczenie i praktyka, ale również networking, nawiązywanie nowych relacji biznesowych i rozmowy kuluarowe. Nie ograniczamy się do jednej, konkretnej branży, do jednego typu contact center – do udziału zapraszamy wszystkich, którzy w contact center pracują, lub tą tematyką są zainteresowani. O randze naszego wydarzenia świadczy stale rosnąca liczba uczestników i firm współpracujących.

Specjalnie dla Państwa po raz pierwszy w Polsce wystąpią Ann-Marie Stagg, Prezes ECCCO oraz Jill Dean, CEO Brand Biology. Będą mogli Państwo nie tylko wziąć udział w prelekcjach w zupełnie nowych formułach, ale również poszerzyć swoją wiedzę i nawiązać liczne kontakty biznesowe.

X Kongres Contact Center to:

  • znakomici Eksperci z Polski i zagranicy
  • konferencja ekspercka z 3 równoległymi ścieżkami tematycznymi
  • liczne sesje angażujące uczestników
  • 2 równoległe warsztaty interaktywne

Zapraszamy do zapoznania się z programem X Kongresu Contact Center!

Nadchodzące wydarzenia: